×
×

آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 87118
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۰ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • هفته گذشته به مناسبت سالروز تولد زنده یاد پرویز مشکاتیان و ششمین سالگرد درگذشت این استاد موسیقی ایران، نمایشگاهی با عنوان «شصت سال با پرویز مشکاتیان» در فرهنگسرای نیاوران برپا شد. این برنامه به همت خانوادهٔ زنده‌یاد پرویز مشکاتیان به‌مناسبت شصتمین سالگرد تولد این هنرمند، به مدت یک هفته برگزار شد. آوا و آیین مشکاتیان […]

    آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • ۰۲۰۲۰_۶_۰هفته گذشته به مناسبت سالروز تولد زنده یاد پرویز مشکاتیان و ششمین سالگرد درگذشت این استاد موسیقی ایران، نمایشگاهی با عنوان «شصت سال با پرویز مشکاتیان» در فرهنگسرای نیاوران برپا شد.

    این برنامه به همت خانوادهٔ زنده‌یاد پرویز مشکاتیان به‌مناسبت شصتمین سالگرد تولد این هنرمند، به مدت یک هفته برگزار شد. آوا و آیین مشکاتیان میزبان استقبال‌کنندگان بودند. در این نمایشگاه، عکس‌هایی از سامان اقوامی، ساتیار امامی، مهرداد امینی، گلناز بهشتی، محمد خداداداش، محمد دولو، محسن کثیرالسفر، مریم محمدی و رضا معطریان روی دیوار رفته و زندگی مشکاتیان را از دوران جوانی تا می‌ان‌سالی که از دنیا رفت، در قاب تصویر نشان می‌دهد. عکس‌های جوانی او بیشتر از «محمد دولو» ست.

    به همت رضا منصور خانکی فیلمی از این نمایشگاه همراه با گفت و گوهایی با اساتید موسیقی ایران درباره پرویز مشکاتیان نیز آماده شده که ببنید و دانلود کنید.

    کیفیت حجم لینک    
    ۴۸۰p ۸۸ MB دانلود
    ۷۲۰p ۱۶۸ MB دانلود
    ۱۰۸۰p ۴۰۷ MB دانلود
    https://musiceiranian.ir/?p=87118
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *