×
×

در گفتگوی کوتاه با «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 87115
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۰ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logo«محسن چاوشی» خواننده بنام و محبوب موسیقی پاپ کشورمان، برای سریال «شهرزاد» ساخته «حسن فتحی» سه قطعه خواهد ساخت.
    +چاوشی از اجرای تیتراژ سریال «کیمیا» انصراف داد

    در گفتگوی کوتاه با «موسیقی ایرانیان»
  • محسن چاوشی (عکاس: محسن عسگری)

    محسن چاوشی (عکاس: محسن عسگری)

    موسیقی ایرانیان – یاسی رهگذر: «محسن چاوشی» خواننده بنام و محبوب موسیقی پاپ کشورمان، برای سریال «شهرزاد» ساخته «حسن فتحی» سه قطعه خواهد ساخت.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، محسن چاوشی که عید امسال قطعه ای به نام «مادر» و با همکاری «بهروز صفاریان» و «حسین صفا» تولید و منتشر کرده بود، در گفتگو با خبرنگار ما تایید کرد که از اجرای تیتراژ سریال «کیمیا» منصرف شده و برای سریال «شهرزاد» نیز سه قطعه می خواند که آهنگسازی آثار برعهده خود چاوشی است و بهروز صفاریان نیز تنظیم کننده قطعات خواهد بود.

    این سریال به زودی وارد شبکه نمایش خوانگی خواهد شد و تا به حال حضور هنرمدانی چون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، پریناز ایزدیار و علی نصیریان در این سریال به عنوان بازیگر قطعی شده است.

    شایان ذکر است که سرویس کانون هواداری «محسن چاوشی» نیز چندی پیش از مرز هشتاد هزار مخاطب گذشت، شما هم اگر جزو علاقه مندان این خواننده پاپ هستید، می‌توانید برای عضویت در سرویس هواداری وی، جهت دریافت سرویس متنی با ارسال ozv chavoshi به ۸۲۸۲ و جهت دریافت سرویس تصویری با ارسال ۲۲۲۷ به ۸۴۹۴ از خدمات این رسانه استفاده کرده و صدا، تصویر یا متون طولانی از سوی چاوشی را دریافت نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=87115
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *