×
×

از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» و خانواده استاد خرّم

  • کد نوشته: 85770
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۵ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» و خانواده استاد همایون خرّم با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین دوره جشنواره و جایزه‌ همایون خرّم را با نام «نوای خرّم ۲» در تالار رودکی و تالار وحدت برگزار خواهد کرد.
    +این جشنواره با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد

    از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» و خانواده استاد خرّم
  • استاد همایون خرم

    استاد همایون خرم

    مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» و خانواده استاد همایون خرّم با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین دوره جشنواره و جایزه‌ همایون خرّم را با نام «نوای خرّم ۲» در تالار رودکی و تالار وحدت برگزار خواهد کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، با هدف ماندگاری و گسترش فرهنگ فاخر موسیقی اصیل ایران زمین، ارتقای بینش فرهنگی و هنری جامعه، ارایه الگوهای مناسب اخلاقی و حرفه‌ای و شناخت بیشتر هنرجویان نسبت به بزرگان هنری کشور و بررسی میزان تأثیرپذیری آن‌ها از هنر این استادان، مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» و خانواده استاد همایون خرّم با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین دوره جشنواره و جایزه‌ همایون خرّم را با نام «نوای خرّم ۲» در طی سه شب در زمستان ۱۳۹۴ در تالار رودکی و تالار وحدت برگزار خواهد کرد.

    شایان ذکر است که نوازندگان کلیه ساز‌ها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یک اثر از ساخته‌های آهنگساز و نواساز برجسته، استاد همایون خرّم به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت نمایند. همچنین به منظور تشویق و پرورش استعدادهای کودک و نوجوان، چنانچه داوطلبان بر مبنای ساخته‌های استاد خرّم، قطعه‌ای موسیقایی تصنیف کرده یا آهنگی ساخته باشند، می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

    علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در جشنواره و فرستادن آثار خود می‌توانند به تارنمای ویژه این جشنواره به نشانی www.khorramfestival.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=85770
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *