×
×

محسن رجب پور خبر داد:

  • کد نوشته: 8394
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۱۶ام اسفند ۱۳۸۹
  • ۰
  • مدیر اجرایی ارکستر ملی از برگزاری کنسرت سال آینده ارکستر موسیقی ملی ایران با تکنوازی حسین علیزاده خبر داد. محسن رجب‌پور مدیر اجرایی ارکستر ملی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: شورای فنی ارکستر ملی طی جلسات متعدد، برنامه‌ریزیهای بلند مدتی را برای فعالیت‌های این ارکستر در سال۹۰ انجام داده است و قصد دارد […]

  • مدیر اجرایی ارکستر ملی از برگزاری کنسرت سال آینده ارکستر موسیقی ملی ایران با تکنوازی حسین علیزاده خبر داد.

    محسن رجب‌پور مدیر اجرایی ارکستر ملی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: شورای فنی ارکستر ملی طی جلسات متعدد، برنامه‌ریزیهای بلند مدتی را برای فعالیت‌های این ارکستر در سال۹۰ انجام داده است و قصد دارد در سال آینده کنسرت‌های متعددی از آثار هنرمندان برگزار کند.
    وی ادامه داد: برنامه‌ای که شورای فنی ارکستر متشکل از حسین علیزاده، هوشنگ ظریف، ارسلان کامکار و فردین خلعتبری برای ارکستر ملی در نظر گرفته شامل اجراهای مختلفی است به طوری که برای اولین بار ارکستر ملی رپرتواری برای یک سال آینده خود برگزیده است.
    مدیر ارکستر ملی در خصوص برنامه‌های آتی گفت: با شروع سال جدید ارکستر قصد دارد برنامه‌ای با عنوان شب خالقی با اختصاص دادن تمامی قطعات به ساخته‌های این آهنگساز، اجرای آثاری از علیزاده به همراه تکنوازی وی، اجرای یک برنامه ویژه آثار کامکارها، اجرای یک برنامه با قطعاتی از فردین خلعتبری، اجرای یک برنامه ویژه آثاری از حسن ریاحی و اجرا با قطعاتی از کامبیز روشن روان را برگزار کند.

    رجب‌پور در ادامه با اشاره به برنامه‌ای با عنوان «تجربه نو» توسط ارکستر ملی اظهار داشت: در مدیریت جدید ارکستر ملی که برنامه‌ریزی و ایجاد نظم از شاخصه‌های اصلی آن است، برگزاری یک مجموعه کنسرت با اجرایی از آثار آهنگسازان جوان در دستور کار ارکستر از سوی شورای فنی قرار گرفته به طوری که جوانان موزیسین قطعات ساخته شده خود را در اختیار شورای فنی قرار می‌دهند و اعضاء شورا با انتخاب بهترین‌ها، این آثار را در برنامه‌ای با عنوان«تجربه نو» توسط ارکستر ملی به صحنه می‌برند.

    مدیر اجرایی ارکستر ملی در خاتمه خاطر نشان کرد: از هم اکنون تاریخ کنسرت‌های ارکستر ملی تعیین شده که بعد از تعطیلات نوروزی به طور دقیق اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=8394
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *