×
×

مستر کلاس پیانو توسط کلارا بوکوچاوا و مستر کلاس تهیه‌کنندگی توسط محسن رجب‌پور
خانه موسیقی ایران کارگاه‌ها و مستر کلاس‌های پاییزی برگزار می‌کند

  • کد نوشته: 440129
  • 04 مهر 1403
  • ۰
  • خانه موسیقی ایران در مهر ماه امسال اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و مستر کلاس‌هایی در زمینه پیانو و تهیه‌کنندگی موسیقی خواهد کرد.
    خانه موسیقی ایران کارگاه‌ها و مستر کلاس‌های پاییزی برگزار می‌کند
  • به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، خانه موسیقی ایران در فصل پاییز سال جاری کارگاه‌ها و مستر کلاس‌های متعددی برگزار خواهد کرد. در این برنامه، دو مستر کلاس اصلی با موضوعات «پیانو» و «تهیه‌کنندگی موسیقی» ارائه می‌شود که توجه علاقه‌مندان به موسیقی و هنرجویان را به خود جلب کرده است.

    مستر کلاس پیانو توسط پروفسور «کلارا بوکوچاوا» برگزار خواهد شد. او یکی از برجسته‌ترین اساتید پیانو با متد روسی است که بیش از دو دهه در ایران به تدریس پیانو پرداخته و نقش مهمی در ترویج این ساز در کشور ایفا کرده است. بوکوچاوا مدرک استادی خود را از کنسرواتوار تفلیس دریافت کرده و در طی سال‌های فعالیت خود در ایران، کلاس‌ها و فستیوال‌های متعدد و موفقی برگزار کرده است.

    همچنین، مستر کلاس تهیه‌کنندگی موسیقی با تدریس محسن رجب‌پور، یکی از تهیه‌کنندگان باسابقه و موفق ایران، برگزار خواهد شد. رجب‌پور علاوه بر تجربه طولانی در تهیه‌کنندگی، عضو هیئت مدیره کانون ناشران خانه موسیقی ایران نیز هست و در مسیر پرورش استعدادهای موسیقی و مدیریت تولید آثاری تاثیرگذار، نقش قابل‌توجهی داشته است.

    این کارگاه‌ها و مستر کلاس‌ها فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان و فعالان موسیقی است تا دانش و مهارت‌های خود را در زمینه‌های تخصصی موسیقی ارتقاء دهند. زمان و نحوه ثبت‌نام برای این کلاس‌ها به زودی از سوی خانه موسیقی ایران اعلام خواهد شد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *