×
×

به سرپرستی «بهنام ابوالقاسم»

  • کد نوشته: 82404
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • بهنام ابوالقاسم آهنگساز و نوازنده پیانو نهم مرداد ماه در تالار رودکی کنسرتی را در قالب یک پرفورمنس شامل بداهه‌نوازی پیانو و مشارکت مخاطبان اجرا می کند. این نوازنده در نظر دارد مجموعه کنسرتی را با عنوان «این صداها در گوش تو و انگشتان من همزمان متولد می‌شود» روی صحنه ببرد که این پرفورمنس، اولین […]

    به سرپرستی «بهنام ابوالقاسم»
  • ۱۶۰۲۳۹۸بهنام ابوالقاسم آهنگساز و نوازنده پیانو نهم مرداد ماه در تالار رودکی کنسرتی را در قالب یک پرفورمنس شامل بداهه‌نوازی پیانو و مشارکت مخاطبان اجرا می کند.

    این نوازنده در نظر دارد مجموعه کنسرتی را با عنوان «این صداها در گوش تو و انگشتان من همزمان متولد می‌شود» روی صحنه ببرد که این پرفورمنس، اولین کنسرت از این مجموعه خواهد بود.

    سرپرست «گروه ذاستا» در این برنامه از اِلمان‌های موسیقی ایرانی به طور خاص استفاده می‌کند اما نه به شکلی که به پیانوی ایرانی معروف است ولی قصد دارد این ایرانی بودن را در حس و حالِ فضای موسیقی نشان دهد.

    ابوالقاسم تصمیم دارد در این اجرا از همراهی مخاطبانش در طول برنامه کمک بگیرد به این صورت که در طول اجرا از چهار نفر از مخاطبان می‌خواهد تا چند نت را به صورت اتفاقی بنوازند و سپس او قطعه را بر اساس آن نت‌ها می‌نوازد.

    بهنام ابوالقاسم تاکنون اجراهای بسیاری داشته و با هنرمندانی چون شهرداد روحانی، علیرضا قربانی، سالار عقیلی و به عنوان نوازنده مهمان در ارکسترهای سمفونیک و موسیقی ملی روی صحنه رفته است. او در آخرین اجرای خود به همراه دالیبور کاروای، نوازنده سرشناس ویولن سولیست مهمان ارکستر سمفونیک تهران در سالن رودکی به اجرای برنامه پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=82404
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *