×
×

به دلیل عدم واگذاری «سینما نفت» به این خواننده

  • کد نوشته: 82157
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۷ام تیر ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • «رضا یزدانی» خواننده بنام موسیقی پاپ – راک کشورمان در ادامه تور کنسرت های خود، ۲۹ تیرماه قرار بوده در سالن «سینما نفت» شهر آبادان به اجرای برنامه بپردازد که این کنسرت لغو شد.
    +کنسرت رضا یزدانی در اهواز طبق برنامه به روی صحنه خواهد رفت

    به دلیل عدم واگذاری «سینما نفت» به این خواننده
  • لغو کنسرت رضا یزدانی

    لغو کنسرت رضا یزدانی

    موسیقی ایرانیان – مهدی کیهانی: «رضا یزدانی» خواننده بنام موسیقی پاپ – راک کشورمان در ادامه تور کنسرت های خود، ۲۹ تیرماه قرار بوده در سالن «سینما نفت» شهر آبادان به اجرای برنامه بپردازد که این کنسرت لغو شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، یکی از مسئولین اجرایی ضمن تایید این خبر، توضیح داد و گفت: «تمامی مجوزهای لازم برای اجرای این کنسرت اخذ شده بود و قراردادی هم با سالن سینما نفت آبادان منعقد کرده بودیم. متاسفانه شب گذشته طی نامه ای سالن سینما نفت اعلام کرد امکان اجرای برنامه در این سالن وجود ندارد و تا این لحظه دلیل قانع کننده ای از سوی دوستان ارائه نشده است. پس از پیگیری های تیم اجرایی، روابط عمومی پالایشگاه نفت آبادان فشارهای خارجی در جهت عدم برگزاری این کنسرت را دلیل عدم واگذاری سینما نفت در تاریخ ۲۹ تیرماه عنوان کرد.»

    شایان ذکر است که کنسرت «رضا یزدانی» در شهر اهواز طی روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه به همت شرکت «ترانه سرای پارس» برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=82157
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *