×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 81583
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱۳ دیدگاه
  • گلچینی از قطعات آلبوم موسیقی بی کلامِ «روایت» اثر تازهء «مهدی تیموری» که چندی پیش از سوی مؤسسهء فرهنگی-هنری «ماهور» به بازار موسیقی کشور عرضه شد، به صورت دمو برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفت. در ادامه می توانید این فایل صوتی را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +این آلبوم با محوریت ساز نی می باشد که به طور کلی اساس آن برخاسته از تم ها، گوشه ها و مُدهای موسیقی کلاسیک و نواحی ست

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • آلبوم روایت

    آلبوم روایت

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: گلچینی از قطعات آلبوم موسیقی بی کلامِ «روایت» اثر تازهء «مهدی تیموری» که چندی پیش از سوی مؤسسهء فرهنگی-هنری «ماهور» به بازار موسیقی کشور عرضه شد، به صورت دمو برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «روایت» شامل ۸ قطعهء موسیقی و آوا، با عناوین «تردید»، «سرآغاز»، «سرور»، «آغاز تنهایی»، «بازگشت»، «بحران»، «هوای تازه» و «حکایت»، با محوریت ساز نی می باشد که به طور کلی اساس آن برخاسته از تم ها، گوشه ها و مُدهای موسیقی کلاسیک و نواحی ست و سازبندی نی در خطوطی یگانه الی پنجگانه – سُلو، دوئت، تِریو، کوارتِت و کوینتت- انجام پذیرفته است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «روایت» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    در ادامه می توانید این فایل صوتی را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود گلچینی از قطعات آلبوم موسیقی بی کلامِ «روایت»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=81583
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *