×
×

ویدئوی این برنامه را آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 81745
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoشامگاه یکشنبه بیست و یکم تیرماه، مخاطبان اخبار شبانگاهی شبکه سوم سیما که ساعت بیست و دو از این رسانه پخش می شود، بیننده اتفاق مثبت و قابل تحسینی درباره موسیقی ایرانی بودند. این شبکه خبر انتشار آلبوم موسیقی «دورها آوایی‌ست» با صدای «محمد معتمدی» به آهنگسازی «مهدی تیموری» را به همراه تیزر این اثر پخش کرد که مورد توجه موسیقی دوستان قرار گرفت.
    +پیش از این نیز پخش خبر آلبوم موسیقی «مثل مجسمه» مهدی یراحی نیز مورد توجه قرار گرفته بود

    ویدئوی این برنامه را آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • ۹۴٫۴٫۲۱٫۳٫۲۲۰۰٫flv_20150714082854موسیقی ایرانیان – معصومه رمضانی: شامگاه یکشنبه بیست و یکم تیرماه، مخاطبان اخبار شبانگاهی شبکه سوم سیما که ساعت بیست و دو از این رسانه پخش می شود، بیننده اتفاق مثبت و قابل تحسینی درباره موسیقی ایرانی بودند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، شبکه سوم سیما ساعت ۲۲ یکشنبه بیست و یکم تیرماه، در اخبار شبانگاهی خود، خبر انتشار آلبوم موسیقی «دورها آوایی‌ست» با صدای «محمد معتمدی» به آهنگسازی «مهدی تیموری» را به همراه تیزر این اثر پخش کرد که مورد توجه موسیقی دوستان قرار گرفت و بازتاب های گوناگون و مثبتی نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

    پیش از این نیز پخش خبر آلبوم موسیقی «مثل مجسمه» مهدی یراحی نیز مورد توجه قرار گرفته بود و البته چنین خبرهایی از این نظر باعث تعجب است که صداوسیما، چهره و آثار خوانندگان ایران را اغلب در برخی ایام خاص همچون اعیاد مذهبی و نوروز پخش می کند و در هیچ یک از بخش های مهم خبری خود نیز درباره رویدادهای موسیقی پاپ و سنتی ایرانی این چنین اطلاع رسانی نمی کند.

    در ادامه می توانید ویدئوی پخش خبر انتشار آلبوم موسیقی «دورها آوایی‌ست» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید.

    + دانلود ویدئو

    https://musiceiranian.ir/?p=81745
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *