×
×

اول و دوم شهریور ماه سال جاری

  • کد نوشته: 81386
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • «تهمورس پورناظری» اول و دوم شهریور ماه، اولین کنسرت از مجموعه کنسرت‌هایی که قرار است با عنوان «تهمورس و ما» برگزار شود را روی صحنه تالار وحدت می‌برد. این در حالی است که این آهنگساز و نوازنده، رویکردی متفاوت از آنچه در کنسرت‌های معمول دیده می‌شود را برای این اجرا در نظر گرفته است.
    +«تهمورس و ما» اجرایی است که «رضا موسوی» طرح‌هایی از پورناظری را کارگردانی هنری خواهد کرد

    اول و دوم شهریور ماه سال جاری
  • تهمورس پورناظری

    تهمورس پورناظری

    «تهمورس پورناظری» اول و دوم شهریور ماه، اولین کنسرت از مجموعه کنسرت‌هایی که قرار است با عنوان «تهمورس و ما» برگزار شود را روی صحنه تالار وحدت می‌برد. این در حالی است که این آهنگساز و نوازنده، رویکردی متفاوت از آنچه در کنسرت‌های معمول دیده می‌شود را برای این اجرا در نظر گرفته است.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی این کنسرت، در این برنامه تینا جامه‌گرمی با نواختن (ویولون و پیانو)، نگار نوراد (ویولونسل)، آتنا اشتیاقی‌ (ویولونسل و کنترباس)، حسین رضایی نیا (سازهای کوبه‌ای) و آرین کشیشی (کنترباس و گیتاربیس)، تهمورس پورناظری را همراهی خواهند کرد. او خود در این کنسرت تار،‌ سه‌تار و تنبور و برای نخستین بار «دوتار» می‌نوازد، وی موسیقی این برنامه را با نگاهی آزاد از ترکیب آهنگسازی و بداهه نوازی تدوین کرده است.

    شایان ذکر است که «تهمورس و ما» اجرایی است که «رضا موسوی» طرح‌هایی از تهمورس پورناظری را کارگردانی هنری خواهد کرد، این برنامه قرار است علاوه بر تهران در شهرهایی چون رشت، گنبد، گرگان، کرمانشاه، شیراز و تبریز به صورت کنسرت به روی صحنه برود.

    «تهمورس پورناظری» با همراهی همایون شجریان سال گذشته تورِ موفق «چرا رفتی» را در تهران و بسیاری از شهرهای ایران روی صحنه برد که می‌توان آن را جزو پرمخاطب‌ترین کنسرت‌های برگزار شده در حوزه‌ی موسیقی معاصر ایران به شمار آورد. از آخرین آثار منتشر شده‌ی او نیز «قطره‌های باران» با صدای «علیرضا قربانی» است که دربرگیرنده‌ی قطعاتی از ساخته‌های او، سهراب و کیخسرو پورناظری بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=81386
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *