×
×

در شب 100 هزار نفری شدن این پروژه
تندیس «سیصد» به عادل فردوسی‌پور اهدا شد

  • کد نوشته: 439942
  • 01 مهر 1403
  • ۰
  • پروژه هنری «سیصد» با گذشتن از مرز 100 هزار تماشاگر در فضای باز کاخ سعدآباد به یکی از موفق‌ترین نمایش‌های امسال تبدیل شد. عادل فردوسی‌پور به عنوان مهمان ویژه این شب، تندیس ویژه‌ای از دست ایرج طهماسب دریافت کرد و از اهمیت فرهنگ و اصالت ایرانی در سخنرانی کوتاه خود گفت.
    تندیس «سیصد» به عادل فردوسی‌پور اهدا شد
  • به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، پروژه هنری «سیصد» که از تیرماه سال جاری در فضای باز کاخ سعدآباد به روی صحنه رفته، شب گذشته به مرز ۱۰۰ هزار تماشاگر رسید. این پروژه به کارگردانی سهراب پورناظری و تهیه‌کنندگی تهمورس پورناظری توانسته است با اجرای بیست و پنجمین شب خود، به یکی از موفق‌ترین رویدادهای هنری امسال تبدیل شود.

    در شب گذشته، شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳، عادل فردوسی‌پور به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حضور یافت و پس از پایان اجرا، تندیس ویژه پروژه سیصد توسط ایرج طهماسب به او اهدا شد. فردوسی‌پور پس از دریافت این تندیس در سخنانی کوتاه گفت: «از دیدن این اتفاق هنری بسیار لذت بردم. در طول تاریخ بارها و بارها تلاش کرده‌اند که فرهنگ ما را به تاراج ببرند، اما ما ماندیم و فرهنگ اصیل ایرانی را حفظ کردیم. صاحبان اصلی ایران عزیز، شما مردم شجاع و دوست‌داشتنی هستید. امیدوارم که اتفاق‌های بهتری برای همه ما رقم بخورد.»

    پروژه «سیصد» با بازیگری چهره‌های شناخته‌شده‌ای همچون نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهاک و اهورا ابوالحسنی، در قالب داستانی به نام «گات» نوشته محمد رحمانیان، روایت‌هایی از تاریخ و فرهنگ ایرانی را به تصویر می‌کشد.

    اجرای پروژه «سیصد» که با حمایت بلوبانک برگزار می‌شود، پس از چندین بار تمدید شدن، برای روزهای دوشنبه و چهارشنبه ۲ و ۴ مهر نیز تمدید شده است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *