×
×

آلبوم «حسین شریفی» به بازار می آید

  • کد نوشته: 81108
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • نخستین آلبوم رسمی یک خواننده پاپ به زودی به بازار موسیقی کشور می آید. به گزارش «موسیقی ما»، حسین شریفی که سال گذشته قطعه «شاید الان بودی» را در فضای مجازی منتشر کرد، آلبوم رسمی خود را وارد بازار موسیقی کشور می کند. این خواننده که چند هفته پس از انتشار نخستین قطعه رسمی خود، […]

    آلبوم «حسین شریفی» به بازار می آید
  • photo_2015-07-05_13-48-35نخستین آلبوم رسمی یک خواننده پاپ به زودی به بازار موسیقی کشور می آید. به گزارش «موسیقی ما»، حسین شریفی که سال گذشته قطعه «شاید الان بودی» را در فضای مجازی منتشر کرد، آلبوم رسمی خود را وارد بازار موسیقی کشور می کند.

    این خواننده که چند هفته پس از انتشار نخستین قطعه رسمی خود، اثر دیگری با نام «اینجا آینده» را به عنوان تیتراژ ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه اول سیما ساخت و خواند، در آلبوم جدیدش با چهره های سرشناس حوزه موسیقی پاپ همکاری کرده است که از آن جمله می توان به حضور و آهنگسازی «محسن چاوشی»، «محسن یگانه»، «فواد غفاری» و… برای این خواننده اشاره کرد.

    این مجموعه پر هیجان در حالی تهیه و تولید شده است که اخذ مجوزهای پایانی این آلبوم نیز در آخرین مراحل اداری قرار دارد و به زودی از سوی یکی از شرکت های معتبر حوزه نشر موسیقی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    این نخستین بار است که «محسن چاوشی» و «محسن یگانه» حضوری مشترک را در یک آلبوم پاپ تجربه می کنند و برای یک خواننده جوان آهنگسازی کرده اند.

    بر اساس اعلام علوی مدیر برنامه های حسین شریفی آلبوم این خواننده به احتمال زیاد تا اوایل پائیز امسال روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=81108
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *