×
×

از مجموعهء شنیداری «احوالات شخصی»

  • کد نوشته: 77630
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۸ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • رونمایی دو آلبوم «گاهان» و «والس های تهران» از مجموعهء شنیداری «احوالات شخصی» هفتم خرداد ماه سال جاری در مجموعهء «لاجوردی» برگزار گردید.

    +در ادامه می توانید عکس هایی از این سمپوزیوم را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» مشاهده نمایید

    از مجموعهء شنیداری «احوالات شخصی»
  • احوالات شخصی

    احوالات شخصی

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: رونمایی دو آلبوم «گاهان» و «والس های تهران» از مجموعهء شنیداری «احوالات شخصی» و تولیدات مؤسسهء فرهنگی-هنری «خانهء هنر خرد» هفتم خرداد ماه سال جاری در مجموعهء «لاجوردی» برگزار گردید.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این مراسم در ساعت ۱۸ الی ۲۱ از تاریخ هفتم خرداد ماه سال جاری با حضور عوامل دو آلبوم، علی صمدپور مدیر پروژهء «احوالات شخصی»، اصحاب رسانه، هنر جویان و هنرمندان جوان موسیقی و سینمای کشور همچون نگار خارکن، مانی جعفر زاده، پالیز خوشدل، زینب تبریزی و… در گالری «لاجوردی» به انجام رسید.

    دو آلبوم تک نوازی عود «گاهان» از یاسمین شاه حسینی و آکاردئون نوازی «والس های تهران» از مهرداد مهدی به عنوان آثار پنجم و ششم «احوالات شخصی» معرفی شده و با استقبال شایستهء مخاطبین مواجه گردید. اجرای زندهء مهرداد مهدی و پخش کلیپی از نوازندگی یاسمین شاه حسینی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این گردهمآیی بود. مهرداد مهدی در حالی به نوازندگی پرداخت که دو نوازندهء گیتار برقی و درامز نیز در بخش هایی وی را همراهی کردند و لحظاتی بکر و خوش را به دور از تشریفات و تجملات غیر ملزوم با مخاطبان به اشتراک گذاشتند.

    مهرداد مهدی در حین اجرا عنوان کرد: «بسیار خوش حال هستم که  بعد از مدت ها بهترین دوستان خود را زیر یک سقف و در کنار یکدیگر می بینم.»

    شایان ذکر است که مروری تصویری بر آثار پیش تر منتشر شده از این مجموعه همچون «بی واژه گفتگو» و «مناظری که از قاب می گذرند» از بخش های دیگر این برنامه بود.

    در ادامه می توانید عکس هایی از این سمپوزیوم را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» مشاهده نمایید.


    https://musiceiranian.ir/?p=77630
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *