×
×

روز جمعه اول خردادماه

  • کد نوشته: 76746
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۸ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • مراسم یادبود اولین سالگرد درگذشت زنده یاد «نیما وارسته»، روز جمعه اول خردادماه در فرهنگسرای «ارسباران» تهران برگزار خواهد شد. این برنامه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ میزبان دوستان و دوستداران این موزیسین فقید است. در پوستر مراسم یادبود او می خوانیم:«تنها صداست که می ماند. صدای نیماست که می ماند در قلب ما.صدای سازی […]

    روز جمعه اول خردادماه
  • FullSizeRenderمراسم یادبود اولین سالگرد درگذشت زنده یاد «نیما وارسته»، روز جمعه اول خردادماه در فرهنگسرای «ارسباران» تهران برگزار خواهد شد. این برنامه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ میزبان دوستان و دوستداران این موزیسین فقید است. در پوستر مراسم یادبود او می خوانیم:«تنها صداست که می ماند. صدای نیماست که می ماند در قلب ما.صدای سازی که عشق را نواخت.» نیما وارسته در بامداد سی اردیبهشت ۱۳۹۳ در سن سی و پنج سالگی و به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

    او در زمینه آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی، میکس، مسترینگ و صدابرداری فعالیت می کرد و موسس استودیو «اولین خانه هنر» بود. او همچنین با چهره های سرشناسی نظیر زنده یاد «ناصر عبداللهی»، «خشایار اعتمادی»، گروه «آریان»، «پیام صالحی»، «مهدی مقدم»، «سهراب پاکزاد» و «امیر طبری»، «فرهاد جواهرکلام»، «محسن همتی» و «وحید حامد» و… سابقه همکاری داشت.

    رهبری ارکستر «حمید عسکری» و سپس «بنیامین بهادری» و همچنین تنظیم برای این دو خواننده سرشناس موسیقی پاپ، از جمله مهترین فعالیت های سال های پایانی عمر نیما وارسته محسوب می شد. «عشق احساسه» با صدای بنیامین آخرین قطعه با تنظیم او بود که در هفته اول اردیبهشت ماه منتشر شد. همچنین آخرین حضور وارسته روی استیج به کنسرت ۱۶ اردیبهشت این خواننده در شهر رشت باز می گردد.

    https://musiceiranian.ir/?p=76746
       
    برچسب ها نیما وارسته

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *