×
×

از صبح امروز (پنجم خرداد ماه) در سراسر کشور

  • کد نوشته: 77492
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۷ دیدگاه
  • «حمید عسکری» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان، تازه ترین آلبوم خود را با عنوان «از عشق» از صبح امروز (پنجم خرداد ماه) منتشر و راهی بازار موسیقی کشور کرد.
    +آلبوم «از عشق» به «نیما وارسته» نوازنده و تنظیم کننده فقید موسیقی پاپ ایران تقدیم شده است

    +کاورها و جزئیات کامل این اثر

    از صبح امروز (پنجم خرداد ماه) در سراسر کشور
  • آلبوم حمید عسکری

    آلبوم حمید عسکری

    موسیقی ایرانیان – یاسی رهگذر: «حمید عسکری» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان، تازه ترین آلبوم خود را با عنوان «از عشق» از صبح امروز (پنجم خرداد ماه) منتشر و راهی بازار موسیقی کشور کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر دوازده قطعه به نام های «خواهش که میکنم»، «ایده آل»، «عشق تو»، «فراموشی»، «میترسیدم»، «گریه مرد»، «عشق سابق»، «خط به خط»، «ماه من»، «از عشق»، «کناریت» و «کبریت» دارد که ترانه ها توسط امین بامشاد، امیر بذرافشان، علی ایلیا، کاظم موسوی، علی بحرینی، علی عباسی و حمید فریزند سروده شده و حسین قربانپور، مهدی دارابی و حمید عسکری آهنگساز های این اثر هستند. همچنین شهاب اکبری، کوشان حداد، پوریا حیدری و مسعود جهانی نیز تنظیم قطعات آلبوم «از عشق» را برعهده داشته اند.

    پیش از این چهار آلبوم رسمی با عنوان های «کما»، «کما۲»، «کما۳» و «خوشبختی» توسط «حمید عسکری» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم «از عشق» به «نیما وارسته» نوازنده و تنظیم کننده فقید موسیقی پاپ ایران که در آثار قبلی «حمید عسکری» به عنوان تنظیم کننده حضور داشته، تقدیم شده است.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    کاورهای آلبوم:

    https://musiceiranian.ir/?p=77492
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *