×
×

«فعلا برنامه ای برای اجرای کنسرت در تهران نداریم»

  • کد نوشته: 75991
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • اعضای گروه موسیقی «جیپسی کینگز» می‌گویند هیچ برنامه‌ای برای آمدن به ایران و اجرای کنسرت در این کشور ندارند.
    +جیپسی کینگز: ایران کشوری متمدن با فرهنگی غنی است و تاجایی‌که می‌دانیم موسیقی ایران برای خود طرفداران زیادی دارد؛ ما «کولی»هایی هستیم که زمان را درنوردیده‌ایم و سرزمین‌های بسیاری را زیرپا گذاشته‌ایم. مطمئن باشید روزی کولی‌وار به ایران خواهیم آمد

    «فعلا برنامه ای برای اجرای کنسرت در تهران نداریم»
  • جیپسی کینگز

    جیپسی کینگز

    اعضای گروه موسیقی «جیپسی کینگز» می‌گویند هیچ برنامه‌ای برای آمدن به ایران و اجرای کنسرت در این کشور ندارند.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان» طی هفته‌های گذشته اخبار مختلفی در مورد حضور این گروه در ایران به نقل از «پیروز ارجمند» رئیس دفتر موسیقی وزارت ارشاد در رسانه ها منتشر شده بود، اما حالا این گروه در گفت‌وگو با روزنامه «شرق» اعلام کرده‌اند که برنامه‌ای برای اجرای کنسرت در ایران ندارند.

    طی خبرهای منتشر شده اعلام شده بود که تالار وزارت کشور از ۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری برای اجرای این گروه موسیقی رزرو شده‌، اما کولی‌های «مونت پلیه» و «آرلس» در جنوب فرانسه، فعلا مشغول برنامه‌ریزی برای اجرای کنسرت درشهر «آناهایم» کالیفرنیا در تاریخ ٢٧می‌ (ششم خرداد) است.

    این گروه اعلام کرده که «ما هیچ برنامه‌ای برای آمدن به ایران نداریم، البته گه‌گاه دعوت‌نامه‌هایی دریافت می‌کنیم و می‌دانیم گروه‌های تقلبی زیادی وجود دارند که از نام و برند «جیپسی‌کینگز» استفاده می‌کنند تا کنسرت‌های خود را برپا کنند، اما هواداران واقعی ما توجهی به آن‌ها ندارند و تفاوت‌ها را تشخیص می‌دهند.»

    آن‌ها در پاسخ به این پرسش که نگاه شما به مخاطبان ایرانی چگونه است؟ می‌دانید ترانه‌های «بامبولیو» و «جوبی جوبا»‌ی شما همان‌قدر در جهان معروفند که در ایران؟ گفته‌اند: «ایران کشوری متمدن با فرهنگی غنی است و تاجایی‌که می‌دانیم موسیقی ایران برای خود طرفداران زیادی دارد. طبیعی است موسیقی ما در چنین فضا و اتمسفر فرهنگ‌پروری، هواخواه داشته باشد.»

    با این حال اما گروه جیپسی کینگز آرزوی دیدن ایران را دارند، آن‌ها گفته‌اند: «موسیقی برای همیشه بخشی از زندگی مردم خواهد بود. ما «کولی»هایی هستیم که زمان را درنوردیده‌ایم و سرزمین‌های بسیاری را زیرپا گذاشته‌ایم. مطمئن باشید روزی کولی‌وار به ایران خواهیم آمد، تا قبل از آن زمان، شما می‌توانید بنویسید: «سلاطین کولی در آرزوی دیدارِ سرزمین پارس.»

    https://musiceiranian.ir/?p=75991
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *