×
×

«شبی با موسیقی ایرانی» برگزار شد

  • کد نوشته: 72430
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۱۳ دیدگاه
  • ویژه برنامه «شبی با موسیقی ایرانی» به آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی با حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تالار اپرای شهر کتارای قطر برگزار شد. در مراسم افتتاحیه که شنبه ۲۳ اسفند برگزار شد علاوه بر هموطنان ایرانی برخی از شخصیت‌های رسمی و فرهنگی کشور قطر از جمله مرزوق بشیر و […]

    «شبی با موسیقی ایرانی» برگزار شد
  • ۱۶۲۲۳۶۶ویژه برنامه «شبی با موسیقی ایرانی» به آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی با حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تالار اپرای شهر کتارای قطر برگزار شد.

    در مراسم افتتاحیه که شنبه ۲۳ اسفند برگزار شد علاوه بر هموطنان ایرانی برخی از شخصیت‌های رسمی و فرهنگی کشور قطر از جمله مرزوق بشیر و حسن رشید از مسئولان وزارت فرهنگ قطر و همچنین جمعی از سفرای کشورهای عربی و اسلامی و آسیای میانه و برخی کشورهای اروپایی از جمله سوییس، آلمان و اتریش حضور داشتند.

    محمد جواد آسایش زارچی سفیر ایران در قطر نیز که در این مراسم حضور داشت در سخنانی با اشاره به فرهنگ و هنر غنی ایران، از هنر به عنوان عاملی برای نزدیکی ملل نام برد.

    در بخش اجرای برنامه نیز کنسرتی به آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی برگزار شد که این برنامه نیز با استقبال قابل توجه علاقه مندان روبه رو شد.

    علی‌اکبر خادم‌شیخ تنبک، جواد طیرانی‌بطحایی سنتور، وحید سلیمانی‌نژاد کمانچه، سوشیانت عازمی‌خواه، پیانو و مهدی غلامی دف نوازندگان این گروه موسیقایی بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=72430
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *