×
×

در سی‌امین جشنواره‌ی موسیقی فجر

  • کد نوشته: 66807
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام دی ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • شب «پروین بهمنی» با سخنرانی «محمدرضا درویشی» در مقام تجلیل از این هنرمند موسیقی نواحی در سی‌امین جشنواره‌ی موسیقی فجر برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، دبیر اجرایی این جشنواره گفت: «در سی‌امین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر شبی با عنوان «پروین بهمنی» در مقام […]

    در سی‌امین جشنواره‌ی موسیقی فجر
  • پروین بهمنی

    پروین بهمنی

    شب «پروین بهمنی» با سخنرانی «محمدرضا درویشی» در مقام تجلیل از این هنرمند موسیقی نواحی در سی‌امین جشنواره‌ی موسیقی فجر برگزار خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، دبیر اجرایی این جشنواره گفت: «در سی‌امین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر شبی با عنوان «پروین بهمنی» در مقام تجلیل از این بانوی موسیقی نواحی ایران را برگزار خواهیم کرد.»

    علی ترابی ادامه داد: «در این شب، پروین بهمنی روی صحنه حاضر خواهد شد و یک لالایی کوتاه از موسیقی قشقایی را اجرا خواهد کرد. همچنین بنا به درخواست ما و نیز ابراز تمایل محمدرضا درویشی، ایشان نیز درباره‌ی جایگاه هنری این خواننده‌ی موسیقی قشقایی صحبت خواهد کرد.»

    دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره‌ی موسیقی فجر اظهار کرد: «در این برنامه، گروه موسیقی محلی «سازینه» به سرپرستی پیمان بزرگ‌نیا نیز قطعاتی از موسیقی محلی را اجرا می‌کنند.»

    ترابی افزود: «عواید حاصل از فروش بلیت‌های این برنامه به روند درمانی پروین بهمنی تعلق می‌گیرد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=66807
       
    برچسب ها پروین بهمنی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *