×
×

پیام تسلیت «کیخسرو پورناظری»، «شهرام ناظری»، «محمدعلی چاوشی»، «هوشنگ کامکار» و «کیهان کلهر» به استاد «علی اکبر مرادی»

  • کد نوشته: 66369
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام دی ۱۳۹۳
  • ۱۲ دیدگاه
  • hot-topic-logo«پری یوسفی» همسر «علی‌اکبر مرادی» آهنگساز سرشناس و استاد بنام موسیقی ایران، بر اثر بیماری در سن ۵٧ سالگی درگذشت.
    +متن پیام تسلیت پورناظری، ناظری، چاوشی، کامکار و کلهر

    پیام تسلیت «کیخسرو پورناظری»، «شهرام ناظری»، «محمدعلی چاوشی»، «هوشنگ کامکار» و «کیهان کلهر» به استاد «علی اکبر مرادی»
  • درگذشت همسر استاد مرادی

    درگذشت همسر استاد مرادی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «پری یوسفی» همسر «علی‌اکبر مرادی» آهنگساز سرشناس و استاد بنام موسیقی ایران، بر اثر بیماری در سن ۵٧ سالگی درگذشت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در پی درگذشت همسر علی‌اکبر مرادی، هنرمندان نامدار عرصه فرهنگ و هنر ایران، کیخسرو پورناظری، شهرام ناظری، محمدعلی چاوشی، هوشنگ کامکار و کیهان کلهر پیام تسلیتی منتشر کردند.

    متن این پیام که رونوشتی از آن در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است، را در ادامه دنبال کنید:

    «خنیامرد ارجمند، جناب استاد علی اکبر مرادی

    کوچ ناگهانِ هنربانوی نجیب و نژاده ی کرمانشاهی و همراز و انبازتان، در پویه ی رنج زای طریق تابناک ِهنر، موجب نهایت اندوهان گردید.

    بی شک اگر شوق، همدلی و شکیباییِ آن شریک راه، و همراهی، همدلی، و هم نفسی ِ چنین همسر و همرازی در کنار شما نبود، هرگز این مایه فروغ ِ آفرینش در افق اندیشه ی هنری شما، مجال رخ نمود نمی یافت و گوهرگانه های گوناگون خنیای ناب، برای مردم و میهن، از ذهن و ضمیر شما به ارمغان نمی آمد.

    نخبگان هنر، و مردم با فر و فرهنگ ِ ما، بارها و بارها، گنج حضور آن کُردبانوی ایرانی را، در طنین پنجه ی پرشور شما بر پرده های باستانی ِ تنبور شنیده اند، و اندوه اکنون شما را در این غم گران، نیک در می یابند و ارج می نهند.

    با بیان همدردی، آمرزش ایزدی و آسایش ِمینوی را برای آن بانوی با فرهنگ، و شکیبایی و آرامش را برای شما در تحمل این سوگ بزرگ از خدای خواستاریم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=66369
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *