×
×

از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» اعلام شد:

  • کد نوشته: 66137
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • hot-topic-logoاسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول «نخستین جایزه سراسری استاد همایون خرّم»، صبح امروز (شنبه ۱۳ دی ماه) از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» اعلام شد.
    + روز، ساعت و محل اجرای هریک از افراد پذیرفته شده، متعاقباً از طریق «موسیقی ایرانیان» اعلام خواهد شد

    از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» اعلام شد:
  • استاد همایون خرم

    استاد همایون خرم

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول «نخستین جایزه سراسری استاد همایون خرّم»، صبح امروز (شنبه ۱۳ دی ماه) از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» اعلام شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، آثار ارسال شده برای نخستین جایزه موسیقی همایون خرم بیش از ۷۰ اثر بود که در دور اول ۳۸ اثر برای بخش رقابتی انتخاب شدند و پذیرفته‌شدگان در این مرحله می‌بایست خود را برای اجرا در حضور هیات داوران در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه ۱۳۹۳ آماده نمایند، البته روز، ساعت و محل اجرای هریک از افراد متعاقباً از طریق «موسیقی ایرانیان» اعلام خواهد شد.

    این جایزه را  رضا خرّم (فرزند استاد همایون خرّم)، ناصر ایزدی (آهنگساز، نوازنده و مدرس موسیقی و مدیر بخش موسیقی موسسه)، بابک شهرکی (آهنگساز، نوازنده ویلن و مدرس موسیقی و از هنرآموخته های استاد همایون خرّم) داوری کرده اند.

    شایان ذکر است که مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای اشاعهٔ فرهنگ اصیل ایران زمین و گرامیداشت نام و یاد بزرگان موسیقی و همچنین بررسی و نمایش میزان تأثیرپذیری نسل جوان از هنر این بزرگان، «نخستین جایزه سراسری استاد همایون خرّم» را برپا کرده است.

    لیست پذیرفته‌شدگان مرحله اول «نخستین جایزه سراسری استاد همایون خرّم»:

    برای بزرگنمایی کلیک کنید

    برای بزرگنمایی کلیک کنید

    https://musiceiranian.ir/?p=66137
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *