×
×

۲۵ میلیون هزینه جراحی

  • کد نوشته: 65175
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۶ام آذر ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • یک آهنگساز و نوازنده پس از پایان عمل آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی متوجه فسخ قرارداد بیمه تکمیلی‌اش به دلیل مشکل شرکت واسطه با شرکت بیمه اصلی شد که این مساله باعث تحمیل هزینه ۲۵ میلیونی به وی شده است. بهرام خانی از نوازندگان با سابقه گروه موسیقی حسام الدین سراج با اعلام این خبر افزود: روز […]

    ۲۵ میلیون هزینه جراحی
  • بهرام خانی

    بهرام خانی

    یک آهنگساز و نوازنده پس از پایان عمل آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی متوجه فسخ قرارداد بیمه تکمیلی‌اش به دلیل مشکل شرکت واسطه با شرکت بیمه اصلی شد که این مساله باعث تحمیل هزینه ۲۵ میلیونی به وی شده است.

    بهرام خانی از نوازندگان با سابقه گروه موسیقی حسام الدین سراج با اعلام این خبر افزود: روز یکشنبه ۲۳ آذر ماه امسال برای انجام عمل آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی به بیمارستان کسری تهران مراجعه کردم و بنا به توصیه پزشکان فورا دستور انجام این عمل داده شد و من در این بیمارستان بستری و جراحی شدم.

    وی ادامه داد: خوشبختانه عمل انجام شده با تلاش پزشک متخصص بیمارستان و دیگر همکارانش به خوبی انجام شد و من برای طی دوران نقاهت در بیمارستان بستری شدم اما با توجه به اینکه من بیمه تکمیلی داشتم مجبور بودم برای تامین هزینه تقریبا ۲۵ میلیون تومان درمان از بیمه تکمیلی خود استفاده کنم حتی روز اولی هم که به بیمارستان این موضوع را مطرح کردم آنها مشکلی برای بستری شدن با این شرایط نداشتند.

    خانی افزود: متاسفانه طی یکی دو روز گذشته متوجه شدم به دلیل فسخ قرارداد بیمه ایران با این شرکت واسطه که با عنوان «کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی» به کار مشغول بوده نمی توانم از تسهیلات بیمه تکمیلی استفاده کنم و تا آنجا که من پیگیری کردم متوجه شدم این شرکت واسطه به دلیل برخی از مسائل که من از جزییات آن مطلع نیستم با بیمه ایران مشکل پیدا کرده و دوستان بیمه بدون اینکه به اعضای طرف قرارداد اطلاعی دهند قرارداد خود را با این شرکت منحل کرده اند.

    این نوازنده تار درباره اقداماتی که بعد از بروز این مشکل انجام داده است، توضیح داد: آقای سراج و مدیر اجرایی خانه موسیقی مشغول پیگیری این موضوع هستند که بتوانند از طریق بیمه های تکمیلی طرف قرارداد با خانه موسیقی من را مشمول بیمه تکمیلی دیگری کنند که مشکل مرتفع شود چون خودم واقعا توان پرداخت چنین مبلغی را به صورت یک جا ندارم از سوی دیگر امیدوارم معاونت هنری وزارت ارشاد هم با توجه به وجود صندوق اعتباری هنرمندان بتواند این موضوع را مرتفع کند.

    خانی در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: امروز روز آخری است که در بیمارستان حضور دارم اما امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود و بتوانم در روزهای آینده به فعالیت‌های هنری‌ام ادامه دهم.

    https://musiceiranian.ir/?p=65175
       
    برچسب ها بهرام خانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *