×
×

عکسها از نیوشا خطیب

  • کد نوشته: 44552
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۲ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «بَربانگ» در سالن اندیشه حوزه هنری تهران و دو بخش سنتی و مقامی برگزار شد. در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (نیوشا خطیب) از این کنسرت را مشاهده نمایید.
    +این اجرا  به آهنگسازی و سرپرستی بهرام خانی و خوانندگی حسین علیشاپور به روی صحنه رفت

    عکسها از نیوشا خطیب
  • کنسرت گروه موسیقی «بَربانگ»  (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت گروه موسیقی «بَربانگ» (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی:  کنسرت گروه موسیقی «بَربانگ» به آهنگسازی و سرپرستی بهرام خانی و خوانندگی حسین علیشاپور در شهر تهران برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اجرا در تاریخ‌ ۹ و ۱۰ آبان ماه سال جاری در سالن اندیشه حوزه هنری تهران (ساعت ۲۰) در دو بخش سنتی و مقامی برگزار شد که بخش نخست برنامه در دستگاه نوا با همراهی سازهای تار، رباب، مراژ، چنگ، کمانچه، عود، تنبک، دف و کوزه به روی صحنه رفت که شامل قطعات «پنج ضربی»، «تصنیف بی همگان»، «والس سلندر»، «من و باده» بود، بخش دوم کنسرت هم در  مقام های ساروخانی، شوشتری و اصفهان قدیم با همراهی سازهای تنبور، چنگ، کمانچه، عود، تنبک، دف و کوزه اجرا شد که شامل تصانیف و قطعات «تب تنبور»، «بجان تو»، «به زندان»، «تو نه چنانی» بود.

    نازنین پدرثانی (تمبک، دف و کوزه)، بهنوش بهنام نیا (کمانچه)، نازلی بخشایش (چنگ)، شاهین پورغیاثیان (رباب و تنبور)، امید توفیقی (عود)، شاهرخ رستم (مراژ و تنبور)، بهرام خانی (تار و تنبور – آهنگساز و سرپرست گروه) و حسین علیشاپور (خواننده) به عنوان اعضای گروه «بَربانگ» در این کنسرتها به هنرنمایی پرداختند.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (نیوشا خطیب) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=44552
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *