×
×

در گفتگو با فرح یوسفی (همسر این هنرمند)

  • کد نوشته: 65068
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • پرویز کلانتری همچنان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است و پزشکان وضعیت جسمانی او را زیر نظر دارند. فرح یوسفی – همسر این هنرمند – درباره‌ی آخرین وضعیت کلانتری، توضیح داد: شب گذشته (شنبه، ۲۲ آذرماه) یکی از پزشکان و جراحان مغز و اعصاب ساکن کالیفرنیا، همسرم را ویزیت کرد. صبح امروز هم به دیدن […]

    در گفتگو با فرح یوسفی (همسر این هنرمند)
  • پرویز کلانتری در جشن تولد استاد شجریان

    پرویز کلانتری در جشن تولد استاد شجریان

    پرویز کلانتری همچنان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است و پزشکان وضعیت جسمانی او را زیر نظر دارند.

    فرح یوسفی – همسر این هنرمند – درباره‌ی آخرین وضعیت کلانتری، توضیح داد: شب گذشته (شنبه، ۲۲ آذرماه) یکی از پزشکان و جراحان مغز و اعصاب ساکن کالیفرنیا، همسرم را ویزیت کرد. صبح امروز هم به دیدن او آمد و اظهار امیدواری کرد که روند بهبود را طی کند.

    او اضافه کرد: از عصر روز جمعه که به‌علت عفونت ریه و بدتر شدن حال همسرم، او را از سی‌سی‌یو به آی‌سی‌یو منتقل کرده‌اند، همچنان در این بخش تحت مراقبت‌های ویژه است و شراط به‌گونه‌ای نبوده که بتوانند او را به بخش بیاورند.

    شامگاه روز چهارشنبه (۱۹ آذرماه) پرویز کلانتری، نقاش، نویسنده و روزنامه‌نگار پیشکسوت به‌علت سکته‌ی مغزی به بیمارستان تریتا منتقل و در بخش سی‌سی‌یو این بیمارستان بستری شد. به گفته‌ی همسر این هنرمند، سمت راست بدن کلانتری براثر سکته فلج شده است، اما سمت چپش به عوامل بیرونی واکنش نشان می‌داد.

    عصر روز جمعه (۲۱ آذرماه) به‌علت وخیم‌تر شدن حال پرویز کلانتری و عفونت ریه‌هایش، او را به بخش آی‌سی‌یو منتقل کردند و از همان زمان در این بخش بستری است. همسر این هنرمند گفته بود، دو لخته خونی که پس از سکته ایجاد شدند، کار پزشکان را سخت کرده و روند بهبودی کلانتری را با مشکل مواجه کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=65068
       
    برچسب ها پرویز کلانتری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *