×
×

همسر این هنرمند عنوان کرد:

  • کد نوشته: 65039
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام آذر ۱۳۹۳
  • ۷ دیدگاه
  • همسر پرویز کلانتری از وخیم تر شدن وضعیت جسمانی این هنرمند و انتقال او از سی سی یو به آی سی یو خبر داد. همسر پرویز کلانتری از وخیم تر شدن وضعیت جسمانی این هنرمند و انتقال او از سی سی یو به آی سی یو خبر داد. این در حالی است که ظهر دیروز شاهرخ تویسرکانی […]

    همسر این هنرمند عنوان کرد:
  • پرویز کلانتری در جشن تولد استاد شجریان

    پرویز کلانتری در جشن تولد استاد شجریان

    همسر پرویز کلانتری از وخیم تر شدن وضعیت جسمانی این هنرمند و انتقال او از سی سی یو به آی سی یو خبر داد.

    همسر پرویز کلانتری از وخیم تر شدن وضعیت جسمانی این هنرمند و انتقال او از سی سی یو به آی سی یو خبر داد. این در حالی است که ظهر دیروز شاهرخ تویسرکانی از دوستان نزدیک پرویز کلانتری از شرایط رو بهبود این هنرمند خبر داده بود.

    فرح یوسفی همسر پرویز کلانتری در این باره توضیح داد: این هنرمند وضعیت خوبی ندارد و طی دو روز گذشته بهبودی در شرایط او بوجود نیامده است ضمن این که ریه های او نیز چرک (عفونت) کرده است.

    او با اشاره به تلاش پزشکان برای رسیدگی به وضعیت این هنرمند اظهار کرد: پزشکان تلاش خود را می کنند و پزشکان بسیاری نیز بر بالین وی حاضر می شوند که طبق گفته آنها باید در طول ۷۲ ساعت گذشته وضعیت ایشان بهبود پیدا می کرد اما اکنون وضعیت بهتر نشده و ایشان به آی سی یو منتقل شده است.

    پرویز کلانتری هنرمند نقاش‌، نویسنده و روزنامه نگار شامگاه سه شبه ۱۸ آذرماه به علت سکته مغزی در بخش سی‌سی‌یو بیمارستان تریتا بستری شد، وی به خاطر دوستی با اکثر هنرمندان و استادان برجسته موسیقی ایران، در بیشتر مراسم ها و محافل موسیقایی حضور فعالی داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=65039
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *