×
×

حسین نوش آبادی: خوانندگان ضد ایرانی مجوز نمی‌گیرند

  • کد نوشته: 65023
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام آذر ۱۳۹۳
  • ۱۱ دیدگاه
  • باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما، در خبری نوشت: سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور برخی از خواننده‌های خارج‌نشین را بدون رعایت قوانین و مواضین جمهوری اسلامی ایران منتفی دانست. «حسین نوش آبادی»، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «قطعا خوانندگانی که در خارج از کشور به ارزش‌های ایرانی و اسلامی پایبند نبوده‌اند […]

  • باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما، در خبری نوشت:

    حسین نوش‌آبادی

    حسین نوش‌آبادی

    سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور برخی از خواننده‌های خارج‌نشین را بدون رعایت قوانین و مواضین جمهوری اسلامی ایران منتفی دانست.

    «حسین نوش آبادی»، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «قطعا خوانندگانی که در خارج از کشور به ارزش‌های ایرانی و اسلامی پایبند نبوده‌اند و مروج تفکرات ضد ایرانی بوده‌اند، نمی‌توانند در ایران برنامه‌ای اجرا کنند.»

    وی افزود: «ما باید به کسانی میدان و بها بدهیم که بتوانند در ایجاد بستر مناسب برای رشد فرهنگی کشور کمک کنند.»

    نوش آبادی در پاسخ به سؤالی مبنی بر فعالیت “حبیب” و “معین” از خوانندگان خارج‌نشین در ایران و برگزاری کنسرت؛ اظهار داشت:‌ «اگر این افراد بخواهند در محیط خارج از کشور که اغلب با فرهنگی ایرانی و اسلامی در تضاد است فعالیت کنند و در ایران هم برای منفعت از امکانات و شرایط استفاده کنند، مسلما با آن‌ها برخورد و از فعالیت‌ آن‌ها جلوگیری خواهد شد. ما نمی‌خواهیم دیگران از مردم و امکانات ما به نفع خود استفاده کنند.»

    وی تاکید کرد: «ما از کسانی که به پیشرفت فرهنگ و هنر ایران کمک می‌کنند،‌ حمایت می‌کنیم، نه کسانی که به جاهای دیگر وصل هستند و با فرهنگ ایران بیگانه و بر ضد آن هستند. مسلما اگر این افراد بخواهند برای منفعت مالی در ایران خود را عرضه کنند،‌ با شکست مواجه می‌شوند.»

    نوش آبادی ادامه داد: «من بعید می‌دانم که مجوز به کسانی داده شود که با مردم و فرهنگ ایرانی سر و سری ندارند. من تا کنون خبری در مورد این مجوزها نشنیده‌ام و مسلما به این گونه افراد مجوز داده نخواهد شد.»

    وی در پایان گفت: «در خصوص صدور مجوز به این افراد که به سختی انجام می‌پذیرد، شرایطی وجود دارد. اگر این‌ افراد واقعیات را بپذیرند و ملتزم به قوانین باشند و از رفتار های سابق خود پشیمان باشند و قصد خدمت به ایران و ایرانی را داشته باشند، راه برایشان باز است، ولی اگر بخواهند رفتارهای گذشته را تکرار کنند، مسلما از صدور مجوز جلوگیری خواهد شد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=65023
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *