×
×

قطعه «بندگی» با صدای «رضا رضاپور» از این اثر را آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 64729
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام آذر ۱۳۹۳
  • ۳۵ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «توفان روزگار» با صدای «رضا رضاپور» از طریق «بییپ تونز» بازنشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید قطعه «بندگی» از این اثر را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +جزئیات، پوستر و کاورهای این اثر را در ادامه دنبال کنید

    قطعه «بندگی» با صدای «رضا رضاپور» از این اثر را آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • رضا رضاپور

    رضا رضاپور

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم موسیقی «توفان روزگار» با صدای «رضا رضاپور» از طریق سایت «بییپ تونز» در دسترس مخاطبین موسیقی قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم شامل ۷ قطعه به نام‌های «چشم بسته» و «توفان روزگار» با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، «شوق رهایی» و «بی‌گفتگو» با اشعاری از فریدون مشیری، «بندگی» و «سراب غرب» با شعرهایی از رضا رضاپور و قطعه بی‌کلام «باورم نیست هنوز» است که آهنگسازی قطعه «چشم بسته» را محمد علی رضاپور و سایر قطعات را رضا رضاپور برعهده داشته است.

    رضاپور در یادداشت خود برای این آلبوم نوشته است: «آلبوم توفان روزگار توسط یک ایرانی ساخته شده و نوازندگان هم ایرانی هستند و اشعار هم از دل فرهنگ ایرانی بیرون آمده پس طبیعی است که در کار به نغمه‌های موسیقی اصیل ایرانی توجه و به جنبه‌های مختلف وجودی انسان از جمله معنویات، میهن پرستی، عشق، هجرت و… پرداخته شود.»

    در آلبوم «توفان روزگار»، رامین رضاپور (گیتار آگوستیک، گیتار کلاسیک و گیتار اسپانیش)، محمد علی رضاپور (گیتار اسپانیش)، پوریا پیرزاده (پیانو)، علیرضا دریایی (ویلن و ویولن آلتو)، سید بهنام ابطحی (درام)، عمید بنکدار (گیتار باس) امیر شکرابی (تنبک)، حسام متولی (پرکاشن) و مریم نایبی (همخوان و آوا) به عنوان نوازنده با رضا رضاپور (آهنگساز، خواننده ونوازنده ویلن) همکاری کرده‌اند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «توفان روزگار» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر به صورت اینترنتی و از طریق سایت بیپ تیونز beeptunes.com نیز قابل خریداری است.

    همچنین در ادامه می توانید قطعه «بندگی» با صدای «رضا رضاپور» از این اثر را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «بندگی» ار رضا رضاپور

    قطعه«بندگی» ار رضا رضاپور را آنلاین بشنوید:

    کاور و روی جلد آلبوم«توفان روزگار»:

    https://musiceiranian.ir/?p=64729
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *