×
×

قطعه «بی‌قرار» از «امین حبیبی»،

  • کد نوشته: 64718
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام آذر ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • مقوله کاور کردن آثار موسیقی یکی از مواردی است که همیشه جالب توجه بوده است. برخی از منتقدان و مخاطبان با این کار مخالف هستند و در مقابل هم برخی هستند که مشکلی در کپی برداری یا الهام از قطعات موسیقی خارجی نمی‌بینند. طی سال‌های گذشته شنونده آثار متعددی در موسیقی پاپ داخل بوده‌ایم که […]

    قطعه «بی‌قرار» از «امین حبیبی»،
  • images_22مقوله کاور کردن آثار موسیقی یکی از مواردی است که همیشه جالب توجه بوده است. برخی از منتقدان و مخاطبان با این کار مخالف هستند و در مقابل هم برخی هستند که مشکلی در کپی برداری یا الهام از قطعات موسیقی خارجی نمی‌بینند. طی سال‌های گذشته شنونده آثار متعددی در موسیقی پاپ داخل بوده‌ایم که برگرفته از یک قطعه خارجی بوده‌اند اما برای اولین بار اتفاقی خلاف این روند رخ داده است.

    یک خواننده جوان ایتالیایی قطعه «بی‌قرار» که با صدای «امین حبیبی» و در سال ۸۶ منتشر شد را کاور کرده است. این اثر در آلبوم «عشق همیشگی» امین حبیبی قرار داشت و این خواننده ایتالیایی با کسب رضایت از صاحب اثر چنین تصمیمی را عملی کرده است. البته قطعه بی‌قرار در آلبوم «وقتی به تو فکر می‌کنم» که اسفند سال گذشته منتشر شده بود هم با تنظیمی متفاوت شنیده شد. پیش از این برخی خوانندگان غیر ایرانی اقدام به بازخوانی قطعات پاپ فارسی کرده بودند اما آن‌ها صرفا‌‌ همان شعر را مجددا خوانده بودند.

    قطعه فوق به زودی منتشر خواهد شد و نام امین حبیبی در پوستر آن به عنوان آهنگساز ذکر شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=64718
       
    برچسب ها امین حبیبی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *