×
×

دیدار زمستانی امین حبیبی با هوادارانش در سالن همایش ایرانیان

  • کد نوشته: 338019
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۷ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • امین حبیبی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان درتاریخ ۲۵ دی ماهِ جاری و با گلچینی از آثار به یاد ماندنی خود به اجرای کنسرت در سالن همایش ایرانیان می پردازد.

    دیدار زمستانی امین حبیبی با هوادارانش در سالن همایش ایرانیان
  • کنسرت امین حبیبی

    کنسرت موسیقی پاپ امین حبیبی، در آخرین هفته از دی ماه سال جاری تقدیم مخاطبان و هواداران این خواننده در سالن همایش ایرانیان می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، امین حبیبی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان درتاریخ ۲۵ دی ماهِ جاری و با گلچینی از آثار به یاد ماندنی خود به اجرای کنسرت در سالن همایش ایرانیان می پردازد.

    در این اجرا حبیبی به همراه گروهش، قطعاتی از آثار گذشته قدیمی اش همچون قطعه «بیقرار» را با چند اثر از تازه ترین های خود که قطعا برای هوادرانش سورپرایز خواهد بود ارائه خواهند کرد.

    بهای بلیت های کنسرت پیش روی این خواننده که طی دو سئانس برگزار خواهد شد، ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ و ۱۰۰ و ۱۱۰٫٫٫الی ۱۹۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت امین حبیبی در ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۲ از تاریخ ۲۵ دی ماه سال جاری، در سالن همایش ایرانیان به اجرا در خواهد آمد و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت ایران کنسرت با ادرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=338019
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *