×
×

بردیا کیارس عنوان کرد:

  • کد نوشته: 64065
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • در حالی که یک ماه از برگزاری کنسرت کیتارو در ایران می گذرد اما هنوز نوازندگان ایرانی ارکستر دستمزد خود را کامل دریافت نکرده اند. بردیا کیارس ارکستر مایستر کنسرت کیتارو، با اعلام این خبر گفت: «پس از گذشت یک ماه از اجرای این کنسرت، ما هنوز دستمزد خود را به طور کامل دریافت نکرده […]

    بردیا کیارس عنوان کرد:
  • بردیا کیارس

    بردیا کیارس

    در حالی که یک ماه از برگزاری کنسرت کیتارو در ایران می گذرد اما هنوز نوازندگان ایرانی ارکستر دستمزد خود را کامل دریافت نکرده اند.

    بردیا کیارس ارکستر مایستر کنسرت کیتارو، با اعلام این خبر گفت: «پس از گذشت یک ماه از اجرای این کنسرت، ما هنوز دستمزد خود را به طور کامل دریافت نکرده ایم.»

    وی دربارۀ مبلغ دستمزدها و نحوۀ پرداخت آن گفت: «دستمزد نوازندگان، یکسان نیست. ما تنها دو قسط از دستمزد خود را دریافت کرده ایم و هنوز معلوم نیست باقیمانده پول چه زمانی پرداخت می شود.»

    او با تاکید بر اینکه هیچ یک از نوازندگان گروه ایرانی کیتارو قراردادی ندارند، گفت: «ما قراردادی نداریم که در آن شرایط پرداخت و زمان پرداخت ذکر شده باشد و بخشی از این نامعلومی زمان دریافت و نحوۀ دریافت به این مسأله باز می گردد.»

    کیارس افزود: «تا به حال کلیۀ مسایل مربوط به نوازندگان از طریق دفتر موسیقی انجام شده است و ما با تهیه کننده به صورت مستقیم در تماس نیستیم که از چرایی و چگونگی این قضیه اطلاع داشته باشیم. اما امیدواریم که به این مساله زودتر رسیدگی شود.»

    کنسرت کیتارو ۲۳ تا ۲۶ مهرماه در تالار کشور برگزار شد. در این کنسرت ۵۰ نوازنده کیتارو را همراهی می کردند که ۳۸ نفر از این نوازندگان، نوازندگان ارکسترسمفونیک ایران بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=64065
       
    برچسب ها بردیا کیارس

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *