×
×

گلفام خیام:

  • کد نوشته: 64049
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳۰ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • گلفام خیام کنسرت ۱۵ ساله شدن نشر هرمس را در تالار رودکی روی صحنه می‌برد. این نوازنده گیتار درباره فعالیت‌های فعلی‌اش گفت: درچند ماه گذشته بیشتر مشغول آهنگسازی روی ساز گیتار و کشف و شهود روی این ساز بودم و همچنین در تلاشم تا تکنیک‌های ساز‌های دیگر را روی گیتار پیاده کنم. یک پروژه مفصل […]

    گلفام خیام:
  • گلفام خیام

    گلفام خیام

    گلفام خیام کنسرت ۱۵ ساله شدن نشر هرمس را در تالار رودکی روی صحنه می‌برد.

    این نوازنده گیتار درباره فعالیت‌های فعلی‌اش گفت: درچند ماه گذشته بیشتر مشغول آهنگسازی روی ساز گیتار و کشف و شهود روی این ساز بودم و همچنین در تلاشم تا تکنیک‌های ساز‌های دیگر را روی گیتار پیاده کنم. یک پروژه مفصل گیتار و ارکستر را به پایان رسانده‌ام و در تدارک هستم که بتوانم اجرای ضبط شده آن را منتشر کنم اما اجرای آن زمان مشخصی ندارد زیرا باید یک ارکستر جمع کنم و فعلا دغدغه‌ها و مشغولیت‌های دیگر؛ اجازه این کار را نمی‌دهد.

    او درباره کنسرت دی ماه خود نیز گفت: در تابستان امسال سه ماه تمرین مداوم با یک نوازنده کلارینت اتریشی داشتم و قرار است که دی ماه کنسرتی را در قالب جشن ۱۵ ساله شدن نشر هرمس در تالار رودکی به صحنه ببرم.

    خیام ازعلاقه‌‎مندی‌اش به کار در ایران سخن گفت و بیان کرد: ایران خانه من است و طبیعتا حسی که به اینجا دارم به هیچ جای دیگر ندارم اما در ایران مشکلات مجوز و آکوستیک بودن سالن‌ها مسئله‌ای است که موجب می‌شود تا کار‌ها سخت‌تر پیش برود و همچنین مشکل اجاره سالن‌ها که خیلی وقت‌ها موجب می‌شود تا مجبورشویم با هزینه شخصی کنسرتی اجرا کنیم. این مشکلات قطعا جلوی پربار و پرکار بودن را می‌گیرد اما من امیدوارم که این مسائل حاشیه‌ای تمام شود.

    وی افزود: چندی پیش داور جشنواره موسیقی جوان بودم و به نظرم جشنواره خوب و سازمان‌یافته‌ای بود و همچنین باتوجه به اخبارهایی که منتشر می‌شود؛ احساس می‌کنم اجرای کنسرت‌ها در دولت جدید وضعیت بهتری دارد و فعالیت‌ها بیش از پیش است.

    https://musiceiranian.ir/?p=64049
       
    برچسب ها گلفام خیام

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *