×
×

پیمان خازنی و الهام پاوه نژاد از «کجاست خانه باد» سخن گفتند

  • کد نوشته: 63532
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • الهام پاوه نژاد و پیمان خازنی که روایت و آهنگسازی آلبوم موسیقی «کجاست خانه باد» را بر عهده دارند از ویژگی این اثر و بازخوردهایی که از آن گرفتند سخن گفتند. پاوه نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون و پیمان خازنی آهنگساز با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از بازخوردهای انتشار آلبوم موسیقایی […]

    پیمان خازنی و الهام پاوه نژاد از «کجاست خانه باد» سخن گفتند
  • IMG15292682الهام پاوه نژاد و پیمان خازنی که روایت و آهنگسازی آلبوم موسیقی «کجاست خانه باد» را بر عهده دارند از ویژگی این اثر و بازخوردهایی که از آن گرفتند سخن گفتند.

    پاوه نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون و پیمان خازنی آهنگساز با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از بازخوردهای انتشار آلبوم موسیقایی «کجاست خانه باد» سخن گفتند.

    پاوه نژاد که روایت این اشعار فروغ فرخزاد را در این آلبوم بر عهده دارد، بیان کرد: فروغ شاعری است که همه او را می شناسند و من ابتدا کمی نگرانی داشتم چون مردم نسبت به کسی که او را دوست دارند تعصب هم دارند.

    تهیه کننده و راوی آلبوم «کجاست خانه باد» ادامه داد: خوشبختانه مردم کار را دوست داشته اند و در بازخوردهایی که دیدم از آن استقبال کرده بودند. این برخوردها آنقدر خوب بود که خستگی چهار ساله ما را از میان برد.

    همچنین پیمان خازنی آهنگساز آلبوم نیز درباره این آلبوم و موسیقی آن توضیح دهد: موسیقی کارهای من معمولا ترکیبی از موسیقی ایرانی و کلاسیک و مدرن است بنابراین موسیقی این کار چند وجهی است و سعی کردم ویژگی های خاصی را به موازات شعر فروغ پیش ببرم.

    آهنگساز آلبوم «کجاست خانه باد» درباره تنظیم آهنگ کارش بیان کرد: برخوردی که با شعر فروغ دارید نمی تواند مثل یک شاعر دیگر باشد و وجه تمایزی که فروغ را در تاریخ متمایز می کند، موسیقی مناسب خود را طلب می کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=63532
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *