×
×

جمعه شبِ ۲۲ آبان ماه سال جاری

  • کد نوشته: 63456
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۲ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • «میلاد عمرانلو» رهبر گروه آوازی تهران، جمعه شبِ ۲۲ آبان ماه سال جاری، میهمان برنامهء موسیقایی «دستان» به تهیه‌کنندگی سیدمحمد مناجاتی خواهد بود.
    +برای اجرا در برخی شهرستان‌ها مانند اراک، بندر عباس و گرگان در حال رایزنی هستیم

    جمعه شبِ ۲۲ آبان ماه سال جاری
  • میلاد عمرانلو

    میلاد عمرانلو

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: «میلاد عمرانلو» رهبر گروه آوازی تهران، جمعه شبِ ۲۲ آبان ماه سال جاری، میهمان برنامهء «دستان» خواهد بود.

    عمرانلو در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» با اعلام این خبر گفت: «به دعوت کادر مجموعه تلویزیونی «دستان» فردا شب در این برنامه حضور داشته و پیرامون آغاز فعالیت‌هایم، سابقهء هنری، اجرا‌ها و ارکسترهایی که تا به حال داشته‌ام، همچنین درباره گروه آوازی تهران و البته موضوعات دیگر در زمینه موسیقی به گفتگو پرداخته‌ام.»

    رهبر گروه آوازی تهران که مانند دیگر هنرمندان کشورمان ایام محرم و صفر را موقتاٌ برنامهء اجرائیِ خاصی ندارد، در خصوص فعالیت‌های پیش روی خود و گروه آوازی افزود: «در حال حاضر اجرای خاصی نداریم اما تمرین‌های گروه هر هفته برقرار است و برای کنسرت‌های آینده خود را آماده می‌سازیم. رپرتوار جدید و متفاوتی با قطعات تا به حال اجرا نشده‌ای تدارک دیده‌ایم که انشالله پس از ایام محرم و صفر در قالب کنسرت به اجرا در خواهیم آورد. البته نمی‌توانم قطعاٌ بگویم که این اجرا‌ها در سال جاری خواهد بود یا سال آینده چون می‌دانید که بعد از این مدت به دلیل کثرت گروه‌های موسیقی و تعدد اجرا‌ها و شلوغی سالن‌ها نمی‌توان شرایط اجرایی را پیش بینی کرد. فکر می‌کنم تا یک ماه دیگر نتیجه مشخص خواهد شد. همچنین برای اجرا در برخی شهرستان‌ها مانند اراک، بندر عباس، گرگان و… در حال رایزنی هستیم که اگر به قطعیت برسد باید به آن‌ها نیز بپردازیم.»

    از وی در خصوص آلبوم جدید گروه آوازی تهران که هنوز به انتشار نرسیده است جویا شدیم و عمرانلو پاسخ گفت: «با ناشر آلبوم مشورتهایی داشته‌ایم در این خصوص که ژانر موسیقی این آلبوم را تغییر دهیم یا‌‌ همان ژانر موسیقی فیلم را ادامه دهیم. در ‌‌نهایت به این نتیجه رسیدیم که این آلبوم را با‌‌ همان فضای آغازین ادامه دهیم و بعد از آن، درآثار بعدی به ژانرهای دیگر بپردازیم. امیدوارم بتوانیم تا پیش از پایان سال این آلبوم را منتشر کنیم.»

    شایان ذکر است که مجله موسیقایی «دستان» به تهیه‌کنندگی سیدمحمد مناجاتی هر جمعه شب از شبکه آموزش به نمایش درمی‌آید.

    https://musiceiranian.ir/?p=63456
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *