×
×

در گفتگو با «موسیقی پارس»

  • کد نوشته: 63314
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۲ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • مونا برزویی ترانه سرای مطرح موسیقی پاپ، بالاخره نسبت به همکاری اش با محسن چاوشی واکنش نشان داد. وی در این رابطه گفت: بعد از اینکه آقای چاوشی در آخرین مصاحبه خود اسم من را به عنوان یکی از ترانه سرایان آلبوم بعدی اعلام کردند برای بسیاری این سوال پیش آمد که این همکاری شامل […]

    در گفتگو با «موسیقی پارس»
  • ۱۳۴۸۹۳۰۹۵۲۵مونا برزویی ترانه سرای مطرح موسیقی پاپ، بالاخره نسبت به همکاری اش با محسن چاوشی واکنش نشان داد. وی در این رابطه گفت: بعد از اینکه آقای چاوشی در آخرین مصاحبه خود اسم من را به عنوان یکی از ترانه سرایان آلبوم بعدی اعلام کردند برای بسیاری این سوال پیش آمد که این همکاری شامل چند ترانه خواهد بود و سوالاتی از این دست که در ابتدا باید بگویم که من واقعاً از این همکاری خوشحال هستم و تجربه ای بسیار متفاوت برای من خواهد بود.

    وی همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: در مورد نحوه همکاری سوالاتی زیادی پرسیده شده که من واقعاً نمی توانم پاسخگوی آنها باشم چرا که کار ما به گونه ای است که امکان دارد در لحظه آخر یک تراک حذف شود و من در حال حاضر خودم هم نمی دانم که در این آلبوم یا آلبوم بعدی حضور خواهم داشت.

    مونا برزویی همچنین تشریح کرد: اصولاً ترجیح می دهم تا کاری منتشر نشده راجع به آن صحبتی نکنم، این بار نیز همین کار را خواهم کرد و تا اطلاعات دقیق تر از انتشار آلبوم نداشته باشم راجع به آن کار صحبت نخواهم کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=63314
       
    برچسب ها مونا برزویی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *