×
×

در کافه «بعضیا»

  • کد نوشته: 91709
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام آبان ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • حاشیه های «علی ضیا» جشن امضای کتاب «مونا برزویی» را لغو کرد!

    در کافه «بعضیا»
  • url_21مراسم جشن امضای کتاب «تقدیر» که قرار بود عصر امروز در کافه «علی ضیاء» برگزار شود، توسط شاعر ترانه‌سرای این مجموعه «مونا برزویی» لغو شد.

    پس از انتشار ویدئویی از روز مسابقه دربی تهران در کافه «بعضیا» متعلق به علی ضیا مجری نامدار تلویزیون که حاشیه‌های فراوانی را به دنبال داشت، برزویی تصمیم به لغو این برنامه گرفت تا از اتفاقات احتمالی بعدی جلوگیری کرده باشد.

    در این ویدئو که چند روزی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود، پس از به تساوی کشیده شدن بازی در آخرین ثانیه‌ها، علی ضیا به همراه بهرنگ علوی (بازیگر)، حسین سلیمانی (بازیگر)، یاحا کاشانی (ترانه‌سرا) و… به شادی می‌پردازند که در این میان، شعاری که از سوی برخی از حاضران (از جمله ضیا) داده می‌شود، خشم دست‌اندرکاران و طرفداران باشگاه استقلال را برانگیخته و تبعات زیادی را به ویژه برای این چهره سرشناس تلویزیونی به وجود آورد.

    علی ضیاء نیز ظهر دیروز ضمن عذرخواهی رسمی از «پرویز مظلومی» و هواداران استقلال سعی در پایان دادن به موضوع داشت ولی صبح امروز باز هم شاهد برخی واکنش‌ها در روزنامه‌های صبح علیه این مجری تلویزیون بودیم که مجموع اینها، ترانه‌سرای «تقدیر» را به این نتیجه رسانده که لغو برنامه و موکول کردن آن به زمان و مکان دیگری به صلاح است.

    برزویی در این باره در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «برخلاف میلم، ناچارم دیدار امروز دوشنبه ۱۱ آبان را به احترام‌تان و با اجازه‌ی شما لغو کنم. مراسم جشن امضا حتما باید در محیط و شرایطی آرام و امن و به دور از هرگونه حاشیه برگزار بشود و شرایط، متأسفانه از نظر من فراهم نیست و خیلی دیر در جریان قرار گرفتم و دوست ندارم تداخلی پیش بیاید. شرمنده‌ی همه‌ی عزیزانم هستم و این یکی از تلخ‌ترین لحظات من است. خواهش می‌کنم اطلاع‌رسانی کنید. صدای من خیلی کوتاه است. لطفاً یاری‌ام کنید.»

    مراسم جشن امضای کتاب «تقدیر» قرار بود امروز دوشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در کافه «بعضیا» برگزار شود که به دلایل مذکور لغو شد و هنوز زمان و مکان جدیدی برای برنامه بعدی از سوی برزویی اعلام نشده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=91709
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *