×
×

توسط موسسه فرهنگی و هنری «آوای هنر»

  • کد نوشته: 59675
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۱۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم «فصل عاشقی» با صدای «سالار عقیلی» و آهنگسازی «رضا دربندی» که تولید آن از سال نود و یک آغاز شده بود، صبح امروز توسط موسسه فرهنگی و هنری «آوای هنر» راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +سالار عقیلی با رویکردی متفاوت تر نسبت به آثار گذشته اش در این اثر خوانندگی کرده است

    توسط موسسه فرهنگی و هنری «آوای هنر»
  • آلبوم «فصل عاشقی»

    آلبوم «فصل عاشقی»

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم «فصل عاشقی» با صدای «سالار عقیلی» و آهنگسازی «رضا دربندی» توسط موسسه فرهنگی و هنری «آوای هنر» راهی بازار موسیقی کشور شد.

    «فصل عاشقی» نام جدید ترین آلبوم سالار عقیلی است که با آهنگسازی رضا دربندی دیروز منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی ایران قرار گرفت، دربندی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان درباره جزئیات بیشتر آلبوم گفت: «این اثر که تولید آن از سال نود و یک آغاز شده، شامل شش تصنیف در دستگاه های همایون، شور و آواز اصفهان و یک قطعه آوازی در دستگاه همایون میباشد که همنوازان آواز عبارتند از بانو حریر شریعتزاده که پیانو نواخته اند و آقای آزاد میرزاپور که تکنوازی تار را بعهده داشته اند . تنظیم آهنگهای این آلبوم به عهدۀ آقایان پویا سرایی و غلامرضا صادقی بوده است و هنرمندان عزیز و گرانقدری همچون آقایان: میثم مروستی ، سینا جهان آبادی ، ارسلان کامکار، پدرام فریوسفی، علی جعفری پویان، کریم قربانی، علیرضا خورشیدفر، پاشا هنجنی، ناصر رحیمی، آزاد میرزاپور، سحاب تربتی و… در نوازندگی این آلبوم با ما همکاری داشته اند و خودم هم در معیت این بزرگواران دف و سنتور نواخته ام.»

    وی در ادامه افزود: «اشعار این آلبوم از حضرت حافظ، آقای اسحق انور و بنده است. ضمن اینکه آقای انور در آهنگسازی یکی از قطعات با من همکاری کرده اند. آقای انور بجز سرودن شعر، موسیقی را بسیار خوب میشناسند و خود نیز از خوانندگان خوب کشور هستند و در اُپرای عروسکی مولانا به کارگردانی بهروز غریب پور در کنار آقایان همایون شجریان و محمد معتمدی خوانندگی کرده اند. ولی اینروزها به دلایل شخصی خودشان کمتر فعالیت هنری میکنند. من نیز در آهنگ «دف میزنم» و «داغ جدایی» در این آلبوم چند بیت سروده ام که در نهایت آقای انور بعضی از آنها را اصلاح کردند.»

    سالار عقیلی و رضا دربندی

    سالار عقیلی و رضا دربندی

    رضا دربندی، آهنگساز آلبوم «فصل عاشقی» در پایان خاطرنشان کرد: «این اولین تجربه من در زمینه آهنگسازی برای موسیقی سنتی است و امیدوارم که این مجموعه با استقبال مخاطبین مواجه شود.»

    شایان ذکر است که سالار عقیلی با رویکردی متفاوت تر نسبت به آثار گذشته اش در این اثر خوانندگی کرده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «فصل عاشقی» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=59675
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *