×
×

به خوانندگی «سامان علیپور»

  • کد نوشته: 58499
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی «آوای پارسیان» به سرپرستی و خوانندگی سامان علیپور، هفته اول از شهریور ماه سال جاری در شهرستان دورود، به روی صحنه می‌رود.
    +سامان علیپور در حال حاضر مشغول ضبط قطعاتی در قالب آلبوم است

    به خوانندگی «سامان علیپور»
  •  کنسرت گروه موسیقی «آوای پارسیان»

    کنسرت گروه موسیقی «آوای پارسیان»

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: کنسرت گروه موسیقی «آوای پارسیان» به سرپرستی و خوانندگی سامان علیپور، هفته اول از شهریور ماه سال جاری در شهرستان دورود، به روی صحنه می‌رود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت ساعت ۲۰ از تاریخ ششم شهریور ماه، در سینما کیهان درود برگزار می‌گردد و سامان علیپور به همراه گروهش، مجموعه قطعاتی را با عنوان «آوای خاک»، برگرفته از موسیقی فولکلوریک لرستان، کردستان و چهارمحال بختیاری و در دستگاه‌های ماهور، شور و اصفهان به مخاطبان خود ارائه خواهد داد. علیپور در این مجموعه به یاد بزرگان موسیقی لرستان می‌نوازد. بخشی از قطعات اجرایی ساخته او و بخش دیگر بازخوانی قطعات قدیمی به شیوه‌ای نوین می‌باشد.

    کنسرت آوای پارسیان به مدیریت پروین سرلک، پیش از این با حضور وزیر بهداشت دکترهاشمی و هنرمندان مطرحی چون استاد شهرام ناظری، مسعود رایگان، افسانه بایگان، دکتر مختاباد، ماهایا پطروسیان، رویا تیموریان، جلیل فرجاد و رابعه اسکویی در حمایت از بیماران‌ام اس و در برج میلاد به روی صحنه رفته است.

    شایان ذکر است که سامان علیپور در حال حاضر مشغول ضبط قطعاتی در قالب یک آلبوم نیز می‌باشد که جزئیات بیشتر آن متعاقباٌ اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=58499
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *