×
×

«بهروز صفاریان» خبر داد:

  • کد نوشته: 57706
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۲ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • بهروز صفاریان آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی پاپ کشورمان از تلاش برای راه‌اندازی اولین جایزه موسیقایی «ققنوس» توسط بخش خصوصی خبر داد.
    +صفاریان: مشغول آهنگسازی و ساخت چند قطعه جدید برای محمد اصفهانی و محسن چاووشی هستم

    «بهروز صفاریان» خبر داد:
  • بهروز صفاریان

    بهروز صفاریان

    بهروز صفاریان آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی پاپ کشورمان از تلاش برای راه‌اندازی اولین جایزه موسیقایی «ققنوس» توسط بخش خصوصی خبر داد.

    بهروز صفاریان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود گفت: به همراه تعدادی دیگر از همکارانم مشغول تدوین مقدمات برگزاری اولین جایزه موسیقایی «ققنوس» هستیم که به اعتقاد من حرکت جدیدی در عرصه موسیقی پاپ کشورمان است و می تواند سرآغاز خوبی برای ارتقای سطح کیفی آثار این حوزه باشد.

    وی توضیح داد: قرار است با انتشار یک فراخوان سراسری از تمامی علاقه‌مندان موسیقی دعوت کنیم تا نمآهنگ‌ها و کلیپ های تصویری خود برگرفته از ملودی های مجاز تولید شده در موسیقی پاپ را تولید و به دبیرخانه فستیوال ارسال کنند که بعد از طی این مرحله تمامی آثار توسط هنرمندان و کارشناسان صاحب‌نام موسیقی و سینما بررسی و در نهایت آثار برگزیده معرفی می شوند.

    این آهنگساز ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام گرفته مهر ماه امسال تصمیم داریم اگر مشکلی پیش نیاید این رویداد موسیقایی را برگزار کنیم و تصور می کنم بعد از برگزاری اولین جشنواره موسیقی پاپ که سال ۷۶ برگزار شد این تنهاترین رویداد موسیقایی پاپ باشد که با حضور یک تیم حرفه ای از اهالی موسیقی برگزار می شود، البته بخش خصوصی برگزارکننده جایزه موسیقایی ققنوس خواهد بود.

    صفاریان درباره نحوه استفاده از این کلیپ های تصویری موسیقایی بیان کرد: آنچه در فضای تولید نمآهنگ ها و کلیپ های تصویری موسیقی پاپ طی این سالها انجام گرفته عدم تعادل و برابری است که میان تولید آثار موسیقایی نسبت به نمآهنگ ها وجود دارد که اتفاقا ما با همین هدف تصمیم به برگزاری چنین رویدادی گرفتیم. البته این امیدواری را داریم که بعد از پایان این رویداد، نهادهایی چون سازمان صدا و سیما از این کلیپ‌ها در برنامه های مختلف شبکه های تلویزیونی استفاده کنند که هنوز در این مورد فضای مشخصی را نمی توانم متصور شوم.

    وی با اشاره به دیگر فعالیتهای خود در عرصه موسیقی گفت: بعد از پایان آهنگسازی و تنظیم آلبوم فریدون آسرایی مشغول آهنگسازی و ساخت چند قطعه جدید برای محمد اصفهانی و محسن چاووشی هستم که تصور می‌کنم قطعه های متفاوتی از این دو خواننده موسیقی پاپ کشورمان خواهد بود که اگر کارها طوری باشد که به لحاظ کیفی مورد قبولمان قرار گیرد برای انتشار آلبوم های جدید اقدام خواهیم کرد.

    این تنظیم‌کننده آثار متعدد موسیقی پاپ با اشاره به انتشار آلبوم «پاروی بی قایق» محسن چاووشی تصریح کرد: قرار بود در آلبوم «پاروی بی قایق» محسن چاووشی در ساخت و تنظیم چند قطعه همکاری هایی داشته باشیم اما چون این خواننده برای انتشار آلبوم در وقت مقرر قرارداد داشت نتوانستم به صورت کامل در کنار این خواننده حضور داشته باشم اما بنا داریم در فرصتی دیگر از مجموعه قطعه هایی که با او همکاری داشتم آلبوم جدید دیگری را تولید کنم که فکر می کنم کارهای خوبی هستند.

    صفاریان در پایان گفت: به نظر من آلبوم «پاروی بی قایق» یکی از بهترین آلبوم های محسن چاووشی طی این سالهاست که حتم دارم با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه می شود. اگر ما می دانستیم کار انتشار تا این حد طول می کشد شاید در همین آلبوم همکاری را ادامه می دادیم اما به هر حال این فرصت پیش نیامد و ما به زودی در قالب یک فعالیت مشترک دیگر کارهایی را به بازار موسیقی ارائه خواهیم داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=57706
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *