×
×

از سوی موسسه فرهنگی هنری «گوشه»

  • کد نوشته: 57155
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام تیر ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم «سفر سنتور» تازه ترین اثر سیامک آقایی توسط موسسه فرهنگی هنری «گوشه» تولید شده و تا پایان شهریورماه روانه بازار موسیقی می شود.

    از سوی موسسه فرهنگی هنری «گوشه»
  • سیامک آقایی

    سیامک آقاییghaei

    آلبوم «سفر سنتور» تازه ترین اثر سیامک آقایی توسط موسسه فرهنگی هنری «گوشه» تا پایان شهریورماه  منتشر می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این آلبوم همچون نامش محصولی برآمده از سفرهای متعدد سیامک آقایی و همکاری با هنرمندان برجسته ملل دیگر است.

    هنرمندانی همچون افرن لوپز از اسپانیا، داوود خان خوشنواز از افغانستان، کوجیرو اومزاکی از ژاپن، کالین جیکوبسن از آمریکا در این آلبوم با سیامک آقایی هم نوا شده اند تا ساز سنتور ایرانی با موسیقی ملل مختلفی هم آوایی کند و تجربه ای نو به موسیقی سرزمین ما افزوده شود.

    «سفر سنتور» بعد از کنسرت تصویری «زبعدما» و آلبوم صوتی و تصویری «یاد باد» سومین اثر سیامک آقایی است که در ایران منتشر خواهد شد.

    شایان ذکر است که سیامک آقایی سنتوز نواز برجسته ایرانی که شاگرد استاد فقید پرویز مشکاتیان بوده تا کنون فعالیت های بین المللی گسترده ای از جمله همکاری بسیار طولانی مدت با گروه جاد ابریشم و ارکستر «دِ نایتس» داشته است، او هم اکنون چند ماهی است که کنسرت «باز عشق» را به شکل توری گسترده در شهرهای مختلف ایران اجرا می کند، آقایی با همراهی کامران منتظری تا کنون به شهرهای تبریز، همدان، یزد، خرم اباد، رشت، بندرعباس و سمنان سفر کرده و «باز عشق» که برای دو نوازی سنتور و تمبک ساخته شده را روی صحنه برده اند، همچنین این تور در سال جاری ادامه خواهد داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=57155
       
    برچسب ها سیامک آقایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *