×
×

با حضور هنرمندانی همچون حسین علیزاده، مجید کیانی، صدیق تعریف، ارشد تهماسبی و خانواده کامکار

  • کد نوشته: 56611
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۷ام تیر ۱۳۹۳
  • ۲۲ دیدگاه
  • مستند «تار هم دیگر لطفی ندارد» که چندی پیش از شبکه «مستند» سیما به روی آنتن رفت، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +مستند «تار هم دیگر لطفی ندارد» را در ادامه از موسیقی ایرانیان با کیفیت خوب دانلود کنید

    با حضور هنرمندانی همچون حسین علیزاده، مجید کیانی، صدیق تعریف، ارشد تهماسبی و خانواده کامکار
  • محمدرضا لطفی

    محمدرضا لطفی

    موسیقی ایرانیان -سودا مولائی: مستند «تار هم دیگر لطفی ندارد» که چندی پیش از شبکه «مستند» سیما به روی آنتن رفت، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این مستند به بررسی زندگی و آثار استاد فقید «محمدرضا لطفی» پرداخته است و برخی از چهره‌های نام‌آشنای موسیقی ایرانی همچون مجید کیانی، حسین علیزاده، صدیق تعریف، ارشد تهماسبی، اردشیر کامکار و قشنگ کامکار (همسر سابق استاد لطفی) حضور دارند، همچنین چهره‌های نام‌آشنای سایر حوزه‌های هنری نظیر آقای احمدی نسب (نقاش) و آقای گلریز (یازیگر و نقاش) و آقای بهرام دبیری (نقاش) که از دوستان قدیمی استاد لطفی بوده‌اند درباره این موسیقی‌دان ایرانی صحبت کرده اند.

    در این برنامه یک ساعته همچنین فیلم‌هایی از آرشیو موسیقی استخراج‌شده که در آن اجراهای مختلف لطفی نمایش داده می شود و کارنامه کاری لطفی از ابتدای تأسیس گروه شیدا تا بعد از انقلاب مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

    گفتنی است این مستند به تهیه‌کنندگی اداره طرح و تأمین شبکه مستند، کارگردانی محمدعلی بهبهانی ساخته‌ شده و بهروز رضوی گویندگی و وهاب الدین محمدی تدوین آن را به عهده دارد، رضا مهدوی نیز به عنوان کارشناس و نویسنده برنامه در این پروژه حضور داشته است.

     مستند «تار هم دیگر لطفی ندارد» را در ادامه از موسیقی ایرانیان با کیفیت خوب دانلود کنید.

    + دانلود  مستند «تار هم دیگر لطفی ندارد»

     

    https://musiceiranian.ir/?p=56611
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *