×
×

با آهنگسازی و صدای «امیرعلی کمالی»

  • کد نوشته: 55229
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۵۳ دیدگاه
  • قطعه موسیقایی «ایران ما» با آهنگسازی، تنظیم و صدای «امیرعلی کمالی» در آستانه برگزاری جام جهانی فوتبال و در حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان، منتشر شد.
    +در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    با آهنگسازی و صدای «امیرعلی کمالی»
  • ایران ما با صدای امیرعلی کمالی

    ایران ما با صدای امیرعلی کمالی

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: قطعه موسیقایی «ایران ما» با آهنگسازی، تنظیم و صدای «امیرعلی کمالی» در آستانه برگزاری جام جهانی فوتبال و در حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان، منتشر شد.

    کمالی با اعلام این خبر و درباره جزئیات اثر به خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «از آنجایی که در دوران نوجوانى عضو باشگاه پاس تهران بوده و علاقهء وافرى به فوتبال، تیم ملى و کشورم دارم، پس از صعود تیم ملى ایران به جام جهانى ٢٠١۴ برزیل بر آن شدم که با حس موسیقیایى و ورزشى خود، کارى درخور و شایسته تیم ملى تولید و منتشر کنم، همچنین ترانه این کار سروده مهرنوش معینى است.»

    وی در ادامه افزود: «سعی کرده ام در ساخت قطعهء «ایران ما» از نظر فرم، کلیه فاکتورهاى استاندارد موسیقى ورزشى دنیا از جمله حس هیجان، شادى و پیروزى را رعایت کرده باشم، مخاطبین «ایران ما» را می توانند از طریق سایت های رسمی دانلود موسیقی در ایران به صورت رایگان دریافت کنند، امیدوار  هم هستم این اثر مورد رضایت و پسند مخاطبین قرار بگیرد.»

    این آهنگساز و خواننده با اعلام اینکه قطعه «ایران ما» از مشخصه های فوتبالی و میهنی بهره می برد، توضیح داد و گفت: «بعد از ساخت ملودی این قطعه، خانم مهرنوش معینى ترانه این کار را نوشتند. لازم به ذکر است این شاعره، مدرک کارشناسى ارشد تربیت بدنى و علوم ورزشى را از ایران دارد و در حال حاضر در تورونتو کانادا زندگى و تحصیل مى کند، باتوجه به گذشته ورزشى عوامل کار و عشق ما به تیم ملى و کشورمان ایران، ترانه این کار هم از مشخصه هاى فوتبالى، میهن پرستى و غیرتمندى برخوردار است.»

    شایان ذکر است که قطعه «ایران ما» در استودیو Cherrybeach تورونتو که یکى از معتبرترین استودیوهاى آمریکاى شمالى است و هنرمندان مطرح دنیا در این استودیو آلبوم هاى خود را ضبط مى کنند، ضبط، میکس و مسترینگ شده و از کیفیت بسیار بالایى برخوردار است.

    علاقه امیرعلی کمالی به موسیقی سبب شد تا نوازندگی ساز ویولن را در سن ۹ سالگی نزد استاد علیرضا چراغچی آغاز نماید و ردیف موسیقی ایران را تحت نظر ایشان فرا گیرد، یافتن نکات ویژه و منحصر بفرد در موسیقی هندوستان او را در سال ۱۳۸۲ به آن دیار کشاند تا فرصت تحقیق و آموزش در ژانرهای مختلف از جمله پاپ، تلفیقی، مدرن و کلاسیک هندی را بیابد. اگرچه تحصیلات وی در رشته الکترونیک است اما عشق او به موسیقی تمامی تمرکز و انرژیش را معطوف به این حرفه نمود؛ ایشان در زمان اقامتش در هندوستان با Bikramjit Singh آهنگساز برجسته Bollywood (کمپانی معروف فیلم سازی هندی که مرکزش در شهر بمبئی است) که نامزد جایزه معروف گِرمی شده بود، همکارى داشت. از دیگر نکات مثبت کار او در هندوستان نوازندگی برای دو سال متوالی در تور کنسرتهاى سراسر هندوستان همراه خواننده بنام این کشور Kavita Seth که لقب صدای تازه هند را به او داده بودند است. او در فستیوالهای معروفی همچون Rohaniat , Jahane Khosro و Rumi شرکت داشته و با گروه Bsharp به عنوان نوازنده و آهنگساز پروژه هایی را را به انجام رسانده است. امیرعلی کمالی همچنین از سال ١٣٨٨ در تورونتو کانادا زندگی می کند و در این کشور با گروههاى سنتى و پروژه هاى موسیقى تلفیقى برای ضبط آلبوم و نوازندگی در کنسرتها همکارى مستمر داشته است.

    در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «ایران ما»

     «ایران ما» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=55229
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *