×
×

در گفتگو با موسیقی ایرانیان عنوان شد

  • کد نوشته: 53948
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • ارکستر بزرگ مهرنوازان به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی و به خوانندگی سالار عقیلی، هفته اول خرداد ماه سال جاری، در شیراز به روی صحنه خواهد رفت.
    +کنسرت های شیراز همان اجرای قبلی اسفند ماه ارکستر مهرنوازان در سالن همایشهای برج میلاد تهران است!

    در گفتگو با موسیقی ایرانیان عنوان شد
  • فرهاد فخرالدینی و سالار عقیلی

    فرهاد فخرالدینی و سالار عقیلی

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: ارکستر بزرگ مهرنوازان به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی و به خوانندگی سالار عقیلی، هفته اول خرداد ماه سال جاری، در شیراز به روی صحنه خواهد رفت.

    فخرالدینی با اعلام این خبر در باره کنسرت خرداد ماه خود در شیراز، به خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «این کنسرت، در روزهای پنجم و ششم خرداد ماه، در دو مکان مختلف برگزار می گردد، پنحم خرداد ماه در باغ عفیف آباد شیراز و ششم خرداد نیز در تالار حافظ این شهر به روی صحنه خواهیم رفت.»

    وی همچنین درپاسخ به سؤالی در رابطه با شروع فعالیت های ارکستر ملی و وضعیت فعلی آن و همچنین انتخاب خواننده یا خوانندگان این مجموعه عنوان کرد: «منتظر آخرین نتایج از پیروز ارجمند و علی مرادخانی هستیم. پس از به هدف رسیدن پیگیری های دفتر موسیقی در این باره و انجام هماهنگی های لازم، برای آغاز فعالیت های ارکستر، نسبت به معرفی خواننده یا خوانندگان و همکاری آن ها با ارکستر ملی اقدام خواهیم کرد.»

    شایان ذکر است که کنسرت های شیراز همان اجرای قبلی ارکستر مهرنوازان در سالن همایشهای برج میلاد تهران است که اسفند ماه سال گذشته به خوانندگی سالار عقیلی و کنسرت مایستری همایون رحیمیان در برج میلاد برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=53948
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *