×
×

لغو کنسرت «وحید تاج» در شهر یزد با دخالت عوامل خودسر!

  • کد نوشته: 53419
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۹ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۱۰ دیدگاه
  • کنسرت وحید تاج، خوانندهٔ موسیقی سنتی کشورمان در شهر یزد لغو شد.
    +این کنسرت تمامی مجوزهای لازم را برای یک اجرای سالم و بسیار قانونی به همراه داشته است!

    لغو کنسرت «وحید تاج» در شهر یزد با دخالت عوامل خودسر!
  • وحید تاج

    وحید تاج

    موسیقی ایرانیان –  حمیده موسوی: کنسرت وحید تاج، خوانندهٔ موسیقی سنتی کشورمان در شهر یزد لغو شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، اجرای این کنسرت که بنا بوده در ساعت ۲۰، تاریخ ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت سال جاری برگزار گردد، بدون هیچ دلیل روشن و موجهی با مخالفت افراد خودسر روبرو گردید، اما با این حال، مردم تا ساعت ۲۴ همچنان مشتاقانه، پشت درهای بسته ی سالن، به انتظار ایستاده بودند. نهایتاٌ پس از پافشاری ها و ایستادگی ۷۰۰ نفر مردمی که با علاقه برای شرکت در این برنامه و شنیدن آوازهای خواننده ی محبوبشان، لحظه شماری می کردند، در ساعت ۲۴، کنسرت برگزار گردید اما بدون حضور خواننده! در شب دوم نیز اوضاع به همین منوال ادامه یافت و طبق اتفاقات شب نخست، قرار شد گروه بدون همراهی وحید تاج، به اجرای برنامه بپردازد. این در حالی بود که این حرکت غیر موجه، با اعتراض چندی از تماشاگران مواجه شده و یکی از حضار با فریاد عنوان کرد که ” ما برای شنیدن صدای وحید تاج آمده ایم” این اعتراض ها در تصمیم مداخله کنندگان تغییری ایجاد نکرده و تنها وحید تاج، برای ادای احترام به حضار، لباس کنسرت به تن کرده و در میان تماشاچیان به همراهی و تماشای کنسرت پرداخت. در انتهای کار نیز با تشویق حضار ، وحید تاج به روی صحنه رفته تا از آنان تشکر کند، همزمان با روی صحنه رفتن وحید تاج، قطعه ی «خاک مهرآئین» به صورت صوتی در سالن پخش شد و به هیاهو و تشویق های بی امان تماشاچیان و اشک وحید تاج منجر گردید. قطعه ای ضبط شده و غیر زنده در حضور زنده ی خود خواننده!!!

    متأسفانه در آخر نیز افراد خودسر به سالن آمده و برخوردی ناشایست با حاضرین نشان دادند.

    مطلب جالب توجه و سؤال برانگیز این که، این برنامه تمامی مجوزهای لازم را برای یک اجرای سالم و کاملاٌ قانونی به همراه داشته، اما با وجود آن، هیچکدام از حامیان، مسئولین و متولیان صدور مجوز، اقدامی قانونی برای برخورد با این افراد انجام نداده و متأسفانه با نتیجه ای این چنین در دو شب، خاطره ای ناخوشایند را برای علاقمندان موسیقی و هنرمندان آن گروه رقم زد.

    گویا این روزها مجوزها نیز دیگر چاره ساز نیستند و برای برگزاری کنسرت، باید چاره ای دیگر اندیشید و شگردی نو آفرید.

    نکته جالب توجه اینکه اجرای این کنسرت تمامی مجوزهای لازم را برای یک اجرای سالم و بسیار قانونی به همراه داشته، اما با وجود آن، هیچکدام از حامیان، مسئولین و متولیان صدور مجوز، هیچ گونه اقدامی قانونی برای برخورد با این افراد انجام نداده و متأسفانه کنسرت لغو گردید و مردم انگشت به دهان و معترض رهسپار خانه شدند! گویا این روز‌ها مجوز‌ها نیز دیگر چاره ساز نیستند و برای برگزاری کنسرت، باید چاره‌ای دیگر و شگردی نو آفرید.

    https://musiceiranian.ir/?p=53419
       
    برچسب ها وحید تاج

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *