×
×

با عنوان «باز عشق»

  • کد نوشته: 53304
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • سیامک آقایی آهنگساز و نوازنده سنتور کنسرت خرم آباد خود را به استاد فقید محمدرضا لطفی تقدیم می کند.

    با عنوان «باز عشق»
  • bazeshghسیامک آقایی آهنگساز و نوازنده سنتور کنسرت خرم آباد خود را به استاد فقید محمدرضا لطفی تقدیم می کند.

    آقایی که پس از ۴ سال دوری از صحنه در ایران، توری با عنوان «باز عشق» را از بهمن ماه سال گذشته آغاز کرده تصمیم دارد اجرای خرم آباد این تور که روز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود را به استادش محمدرضا لطفی پیشکش کند.

    لطفی نوازنده برجسته تار صبح روز ۱۲ اردیبهشت ماه درگذشت و آقایی که شاگردی در مکتب خانه این معلم بزرگ را تجربه کرده،  تصمیم دارد در این اجرای زنده به استادش ادای دین کند.

    آقایی تور دو نوازی «باز عشق»  را از ۴ بهمن ماه با همراهی کامران منتظری (نوازنده تمبک)  در تبریز آغاز کرد، ۱۱ بهمن همین کنسرت را در شهر همدان روی صحنه برد و پس از آن هم در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در یزد روی صحنه رفت.  این کنسرت های با استقبالی کم نظیری مواجه شدند و سیامک آقایی تصمیم دارد این اجراها را در شهرهای مختلف ادامه بدهد. از جمله آنها شهر های خرم اباد، رشت، بندرعباس و سمنان است.

    این نوازنده پیش از این در آبان ماه سال ۱۳۸۸ کنسرت موفق «یاد باد» به خوانندگی سالار عقیلی را در تالار وحدت برگزار کرد و چندی بعد این  اجرا را به شکل مجموعه صوتی – تصویری منشتر کرد که فروش موفقی داشت. دو سال پیش نیز همسفر گروه جاده ابریشم و یویاما در ابوطبی بود، این گروه قطعه ای از آقایی را در ابوظبی اجرا کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=53304
       
    برچسب ها سیامک آقایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *