×
×

از کنسرت «پرواز با خورشید» گروه مهر

  • کد نوشته: 52766
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۷ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • قطعه تصویری اجرای زنده «بیایید بیایید» از کنسرت گروه مهر که اسفند ماه سال پیش در تالار وحدت به روی صحنه رفت، در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +یادی از محمدرضا لطفی در برنامه زنده تلویزیونی «زنده باد زندگی» 

    از کنسرت «پرواز با خورشید» گروه مهر
  • کنسرت ارکستر مهر (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت ارکستر مهر (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: قطعه تصویری اجرای زنده «بیایید بیایید» از کنسرت گروه مهر که اسفند ماه سال پیش در تالار وحدت به روی صحنه رفت، در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این برنامه که با عنوان «پرواز با خورشید» و از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» برگزار شد، آهنگ‌هایی از ناصر ایزدی به خوانندگی امیر اثنی عشری اجرا شده بود.

    علیرضا دریایی، مجید عسگری، روشنک نوری، مهشید دولو، سهیل سان احمدی، کامران یعقوبی، امیر شکرابی، مازیار چاهی، هوشمند عبادی، نیلوفر ابراهیمی، کوشا کرمی، نیلوفر هداوند، رضا رضاپور، فرشید آشتیانی، حسین واحدی، بردیا صادق تبار، حسام استیلایی، حمیدرضا باقری، احمدرضا نیکخو، پروشات زندآیین، علی سردشتی، صدیقه شعبانی، بهاره آخوندی و پدیده نادری در این کنسرت گروه مهر را همراهی نمودند.

    همچنین  امیر اثنی عشری که سابقه همکاری با استاد محمدرضا لطفی را دارد، چندی پیش در برنامه زنده تلویزیونی شبکه دوم سیما با عنوان «زنده باد زندگی» حضور پیدا کرد و ضمن گفتگوی مجری برنامه با وی، قطعاتی هم توسط اثنی عشری اجرا شد که سپس این خواننده جوان با یادی از استادش محمدرضا لطفی، آرزوی بهبودی برای ایشان کرد. ویدئوی کامل این برنامه را می توانید از طربق صفحه رسمی امیر اثنی عشری در فیس بوک مشاهده کنید.

    در ادامه می توانید قطعه تصویری «بیایید بیایید» به خوانندگی امیر اثنی عشری، آهنگسازی ناصر ایزدی و با شعری از مولانا را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «بیایید بیایید»

    https://musiceiranian.ir/?p=52766
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *