×
×

«صبورى، فرصت و آرامش بیشترى را فراهم کنیم تا بهبودى ایشان تسریع بیشترى پیدا کند»

  • کد نوشته: 52503
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۱ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • حسین علیزاده، از دوستداران محمدرضا لطفی که اکنون در بستر بیماری است خواست تا با صبورى، فرصت و آرامش بیشترى را فراهم کنند تا بهبودى این نوازنده موسیقی ایرانی تسریع یابد.
    +یادداشت حسین علیزاده را در ادامه دنبال کنید

    «صبورى، فرصت و آرامش بیشترى را فراهم کنیم تا بهبودى ایشان تسریع بیشترى پیدا کند»
  • محمدرضا لطفی و حسین علیزاده

    محمدرضا لطفی و حسین علیزاده

    حسین علیزاده، از دوستداران محمدرضا لطفی که اکنون در بستر بیماری است خواست تا با صبورى، فرصت و آرامش بیشترى را فراهم کنند تا بهبودى این نوازنده موسیقی ایرانی تسریع یابد.

    حسین علیزاده آهنگساز با بیان این مطلب در یادداشتی که منتشر کرده، درباره بیماری محمدرضا لطفی نوازنده پیشکسوت موسیقی ایران چنین نوشته است: همراهان، همدلان، حامیان و دوستداران هنر موسیقى ایران زمین، دیر زمانى است که نغمه‌ها حکایت از عشق و دلدادگى شما دارند. هر نغمه حکایت رنج‌ها و شادی‌هاى مردمى است که همواره عشق را سر لوحه زندگى خود قرار داده اند.

    این روزها هنرمندان و دوستداران هنر موسیقى ایام سختى را سپرى می کنند. نغمه‌سراى بزرگ، استاد محمدرضا لطفى در بستر بیماریست و به شوق دیدار شما بر بیمارى خود غلبه می کند. در این ایام بسیارى از دلسوزان و علاقمندان شوق دیدار داشته و با پى گیرى و مراجعه به بیمارستان‌ها موفق به دیدار ایشان نشده‌اند.

    اینجانب از طرف دوست و همکار دیرین محمدرضا لطفى خواهشمند است با صبورى، فرصت و آرامش بیشترى را فراهم کنیم تا بهبودى ایشان تسریع بیشترى پیدا کند.

    من در دیدار و ملاقات با ایشان هنگامى که از عشق وشوق شما گفتم، امید در چشمانش متبلور شد و در تمام لحظات نام شما را بر زبان داشت.

    در حال حاضر خوشبختانه حال جسمى و روحى ایشان رو به بهبود است و به محض آمادگى قرار ملاقات از طرف همسر و خانواده ایشان اعلام خواهد شد. در ضمن براى اطلاع دوستداران و علاقمندان هر هفته شرایط و احوالات استاد محمدرضا لطفى زیر نظر تیم پزشکان به اطلاع عموم خواهد رسید.

    به امید بهبودى کامل هنرمند و استاد بزرگ محمدرضا لطفى

    حسین علیزاده- ۳۱ فروردین

    https://musiceiranian.ir/?p=52503
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *