×
×

در همکاری نامی با اهورا ایمان و بامداد بیات

  • کد نوشته: 45439
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۷ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم «پاییزی» که قرار بود با توجه به نامش در فصل پاییز منتشر شود، به دلیل تاخیری که داشت، در زمستان روانه بازار موسیقی خواهد شد.

    در همکاری نامی با اهورا ایمان و بامداد بیات
  • نامی

    نامی

    موسیقی ایرانیان – لیلا رضایی: آلبوم «پاییزی» که قرار بود با توجه به نامش در فصل پاییز منتشر شود، به دلیل تاخیری که داشت، در زمستان روانه بازار موسیقی خواهد شد.

    نامی؛ خواننده این آلبوم پاپ-کلاسیک در گفت و گو با موسیقی ایرانیان ضمن اعلام این خبر گفت: به دلیل اینکه در برخی از قطعات تغییراتی لحاظ شد تا آلبوم به بهترین شکل ممکن به دست مخاطبانمان برسد، انتشار آلبوم پاییزی با تاخیر مواجه شد که جا دارد مراتب عذرخواهی خود را  خدمت هنردوستان و مخاطبان عزیزاعلام نمایم.

    این خواننده در ادامه تاکید کرد: ساخت این آلبوم از مدتها پیش آغاز شده بود و حتی تا مرحله انتشار نیز پیش رفت اما از آنجایی که آقایان بامداد بیات و اهورا ایمان با دقت و حساسیت بر روی قطعات آن کار کردند، این تاخیر به وجود آمد. البته من پیش از این، تاخیر بوجود آمده را اطلاع داده بودم.

    نامی افزود: «پاییزی» اولین آلبوم استاد اهورا ایمان است که سرودن تمامی ترانه های آن را ایشان با منت بر سر من به عهده گرفتند و با وسواس قابل تامل و به بهترین شکل آن را به انجام رساندند، و همین طور بامداد بیات ساخت تمامی ملودی ها و  تنظیم آنها را انجام داده است که جا دارد همین جا از ایشان هم به دلیل تلاش و محبتهای بیشمارشان صمیمانه تشکر و قدردانی خود را ابراز نمایم. از این جهت خوشحالم و فکر می کنم این آلبوم بتواند خاطرات دهه های خوب موسیقی را به لحاظ همکاری مثلثی خواننده، ترانه سرا و آهنگساز زنده کند.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه این آلبوم در استودیو گات و توسط مصباح قمصری دوست عزیزم ضبط شده است، گفت: آلبوم «پاییزی» با ترانه های اهورا و ملودی و تنظیم بامداد بیاتدارای ۱۰ قطعه است که دوقطعه آن به صورت خلوت نیز اجرا گردیده ، که مجموع قطعات را به ۱۰ قطعه می رساند.

    سبک این آلبوم پاپ-کلاسیک است وعنوان قطعات آن  که همگی تمی عاشقانه دارند، «همزاد»، «زیباتر از عشق»، «دلخوشی»، «سرزمین ستاره»، «کجای این فاصله»، «به همین دلیل ساده»، «چلچراغ» (ارکسترال)،«چلچراغ» (خلوت)، «پاییزی» (ارکسترال)، «پاییزی»(خلوت)  نام دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=45439
       
    برچسب ها نامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *