×
×

آلبوم «پاییزی» تابستان سال جاری منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 34080
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۷ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • نامی در گفت‌و‌گو با موسیقی ایرانیان درخصوص هزینه‌های بالایی که آلبوم در دست ساختش متحمل شده است گفت: «حرفه‌ای بودن یک آلبوم برایم از اهمیت بیشتری برخوردار است و هزینه در درجه آخر است.»

    آلبوم «پاییزی» تابستان سال جاری منتشر می‌شود
  • نامی

    نامی

    موسیقی ایرانیان – لی لا رضایی: آلبوم «پاییزی» نامی تابستان سال جاری راهی بازار موسیقی کشور می شود.

    نامی در گفت‌و‌گو با موسیقی ایرانیان درخصوص هزینه‌های بالایی که آلبوم در دست ساختش متحمل شده است گفت: «حرفه‌ای بودن یک آلبوم برایم از اهمیت بیشتری برخوردار است و هزینه در درجه آخر است.»

    نامی که همکاری خود را با هنرمندان حرفه‌ای عرصه موسیقی در دست ساخت دارد، در ادامه صحبتهای خود افزود: «با وجودی که در ابتدای راه خوانندگی هستم اما در همین آغاز سعی دارم تا به شکل حرفه‌ای وارد این عرصه شوم. چرا که قبل از اینکه به دنبال جذب مخاطب به هر قیمتی باشم، به دنبال احترام به سلیقه و شعور آن‌ها هستم. به همین دلیل برایم صرف هزینه‌های بالا چندان مهم نبوده و نیست. چرا که موسیقی و خوانندگی منبع در آمد من نیست.»

    این خواننده که در ضبط قطعات آلبوم خود با عنوان «پاییزی» از سازهای زنده بسیاری استفاده کرده است، در این باره نیز توضیح داد: «حضور نوازنده‌های حرفه‌ای در یک آلبوم نشان دهنده احترام به شنوندگان آن است، نه تضمینی برای استقبال از کار! البته کسانی که موسیقی حرفه‌ای گوش می‌کنند شاید به دنبال نوازنده‌ها در یک آلبوم باشند اما مردم خیلی به چنین موضوعاتی توجه نمی‌کنند. با این همه من برای تک تک کسانی که برای موسیقی هزینه می‌کنند و آلبوم من را می‌خرند، احترام ویژه و خاصی قایلم و دوست ندارم مخاطبم موسیقی کم کیفیت و یا بی‌کیفیت گوش دهد.»

    این خواننده قرار است خاطرات موسیقی مرحوم بابک بیات را زنده کند به همین دلیل در این آلبوم از همکاری بامداد بیات بهره‌مند شده تا هرچه بیشتر در این رابطه موفق شود.

    گفتنی است آلبوم «پاییزی» این خواننده که در استودیو گات با صدابرداری مصباح قمصری ضبط شده است، در تابستان منتشر خواهد شد. تمامی ترانه‌های آن را اهورا ایمان سروده و ملودی‌ها و تنظیم آن‌ها را بامداد بیات به عهده دارد.

    عنوان قطعات این آلبوم پاپ-کلاسیک «همزاد»، «زیبا‌تر از عشق»، «دلخوشی»، «سرزمین ستاره»، «کجای این فاصله»، «به همین دلیل ساده»، «چلچراغ»، «پاییزی» (ارکسترال)، «پاییزی» (خلوت) هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=34080
       
    برچسب ها نامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *