×
×

عکسهای موسیقی ایرانیان از این مراسم

  • کد نوشته: 44588
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  • : مراسم رونمایی، معرفی ، نقد و بررسی آلبوم دُروج به آهنگسازی سهیل مخبری، روز یکشنبه (دوازدهم آبان ماه) در محل دفتر اصلی موسسه فرهنگی هنری آوای باربد برگزار شد.
    +دومین آلبوم سهیل مخبری، دی ماه سال جاری ضبط می شود

    عکسهای موسیقی ایرانیان از این مراسم
  • مراسم رونمایی آلبوم دروج (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    مراسم رونمایی آلبوم دروج (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: مراسم رونمایی، معرفی ، نقد و بررسی آلبوم دُروج به آهنگسازی سهیل مخبری، روز یکشنبه (دوازدهم آبان ماه) در محل دفتر اصلی موسسه فرهنگی هنری آوای باربد برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این مراسم طبق ساعت مقرر، با حضور خبرنگاران، مسئولان موسسه ی آوای باربد، کارشناسان، بهنام معیریان صدابردار مجموعه و سهیل مخبری آهنگساز اثر، آغاز شد.

    مراسم در ابتدا با صحبتهای دکتر حسین ارگانی و خواندن متنی از استاد اردشیر کامکار و همینطور معرفی ایشان از سهیل مخبری شروع شد و در ادامه مخبری با اشاره به گفته های قبل خود در مورد این اثر مطالبی دقیق تر و جزئی تر در مورد کار و نحوه ی شکل گیری و ساخت قطعات که همگی ساخته های شانزده تا بیست و دو سالگی وی هستند؛ صدابرداری و همینطور شیوه ی اصلی و دقیق ضبط دُروج بیان کرد.

    همچنین قطعات رستاخیز، رَستن و اُردی بهشت در لحظات مختلف نشست با توضیحاتی دقیق و تکمیلی توسط مخبری در سالن پخش شدند.

    در ادامه بهنام معیریان، صدابردار اثر، با بیان اینکه دُروج تجربه ای متفاوت در موسیقی اصیل ایرانی خواهد بود؛ به جزئیات ضبط و روزهای کار در استودیو با سهیل مخبری اشاره کرد، او مخبری را موزیسینی جوان اما پر حوصله و صبور خطاب کرد و همچنین افزود: صداهای تولید شده در این اثر با استفاده از کمترین افکت ها و تکنیک های غیر معمول در صدابرداری و کاملا توسط شیوه ی خاص نوازندگی مخبری، طراحی و نواخته شده اند و کاملا اصیل اند.

    در ادامه، جلسه با پاسخ به برخی سوالات از قبیل برنامه های بعدی سهیل مخبری در زمینه ی ضبط و اجرا ی زنده ی آثار وی پیش رفت که در این موارد مخبری اظهار داشت : ضبط آلبوم دوم خود را از هفته ی اول دی ماه سال جاری ، و اجرا ی زنده ی آلبوم دروج را در اوایل تابستان سال آینده در برنامه ی کاری خود دارد.

    در پایان، با امضای سی‌دی دُروج، عکس یادگاری و آرزوی آینده ای درخشان، فعالیت مستمر و تولیدات ارزشمند و روز افزون برای این هنرمند جوان کشور از طرف مسئولین موسسه ی آوای باربد، مراسم به اتمام رسید.

    در ادامه هم می توانید عکسهای این مراسم را از موسیقی ایرانیان دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=44588
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *