×
×

دست در دست هم در مبارزه با گرسنگی

  • کد نوشته: 43692
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  • عصر روز یکشنبه، ۲۱ مهر ماه، سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران، پذیرای جشن بزرگداشت روز جهانی غذا بود. در ادامه می توانید گزارش این مراسم را از موسیقی ایرانیان دنبال کنید.
    +هنرمندان همراه با WFP

    دست در دست هم در مبارزه با گرسنگی
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    موسیقی ایرانیان: عصر روز یکشنبه، ۲۱ مهر ماه، سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران، پذیرای جشن بزرگداشت روز جهانی غذا بود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این مراسم که با حضور نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران، سفیران و نمایندگان کشورها، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد، نگار گرامی، نماینده برنامه جهانی غذا در ایران با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ سال است که روز جهانی غذا جشن گرفته می شود، گفت: «سال گذشته ۸۴۲ میلیون نفر از گرسنگی و عوارض ناشی از آن رنج بردند و این یعنی یک نفر از هر ۸ نفر درجهان. روز جهانی غذا و گرامیداشت آن بهانه‌ای است تا دور هم جمع شویم و به رنج این افراد پایان دهیم.»

    وی با ذکر این نکته که برنامه جهانی غذا سالانه ۱۰۰ میلیون نفر را تحت پوشش غذایی خود قرار می دهد، خطاب به حاضران افزود: «شعار روز جهانی غذا «دست در دست هم در مبارزه با گرسنگی» است، شما هم کنار ما و یاور ما باشید.»

    پس از آن تمبر یادبود روز جهانی غذا توسط گرامی و گری لوئیس، نماینده مقیم سازمان ملل در ایران رونمایی شد.

    در بخش دیگری از این مراسم اسامی یاران برنامه جهانی غذا در ایران اعلام شد تا چهره های آشنای هنر و ورزش برای دریافت تقدیرنامه خود روی صحنه بیایند.

     سالار عقیلی، حسام‌ الدین سراج، خشایار اعتمادی، کتایون ریاحی، رضا کیانیان، هما روستا، گلاب آدینه، مهناز افشار، علی دایی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، هوشنگ مرادی کرمانی، طه بهبهانی، مجتبی آقایی، رسول نجفیان، سروش صحت و لیلی رشیدی از جمله یاران برنامه جهانی غذا بودند که برای ریشه‌کن شدن گرسنگی در ایران و جهان ابراز امیدواری کردند.

    شایان ذکر است که در بخش پایانی این مراسم، گروه رستاک به اجرای موسیقی نواحی ایران پرداخت تا نوای موسیقی و آرزوی پایان یافتن گرسنگی، پایان‌بخش جشن روز جهانی غذا باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=43692
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *