×
×

قطعات بی کلام موسیقی دستگاهی
آلبوم «به رنگ نوا» منتشر شد

  • کد نوشته: 428188
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱۶ام فروردین ۱۴۰۰
  • ۰
  • «به رنگ نوا» اثری است خلق شده از همکاری و هم‌نوازی رادمان توکلی و حمید قنبری که در قالب 13 قطعه ساخته و پرداخته شده است.
    آلبوم «به رنگ نوا» منتشر شد
  • به رنگ نوا منتشر شد

    آلبوم «به رنگ نوا» از رادمان توکلی، توسط این موزیسین شناخته شده موسیقی ایرانی منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، «به رنگ نوا» اثری است خلق شده از همکاری و هم‌نوازی رادمان توکلی و حمید قنبری که در قالب ۱۳ قطعه به عناوین «زندگی»، «آواز درآمد»، «ضربی گردانیه»، «آواز بیات راجه»، «چهارمضراب نوا»، «نیشابورک»، «ای عشق»، «آواز نهفت»، «ضربی مَجُسلی»، «آواز گَوِشت، عشیران، دوگاه، بیات ترک»، «ضرب اصول بیات ترک (بر اساس نواخته‌های حسین علیزاده و محمدرضا لطفی)»، «ادامه آواز بیات ترک و فرود به نوا» و «به رنگ نوا» ساخته و پرداخته شده است.

    این دو هنرمند پیش از این آلبوم «در دل ماند» را منتشر کرده بودند و مجموعه حاضر را با قطعاتی بی‌کلام از تک‌نوازی تار و دونوازی تار و سازهای کوبه‌ای ارائه کرده اند.

    نوازندگی تار را رادمان توکلی بر عهده داشته و حمید قنبری با نوازندگی سازهای کوبه‌ای او را همراهی کرده است. رادمان توکلی در توضیحات این آلبوم نوشته: «این اثر تلاش کوچکی است برای سپاس از او که این همه نغمه زیبا را در جان ما می‌نوازد و چراغی می‌افروزد که دل را روشن می‌کند و رهنمای جان می‌شود. سپاس از او که نامش به رنگ نواست، استاد حسین علیزاده…»

    شایان ذکر است که آلبوم «به رنگ نوا» از رادمان توکلی و حمید قنبری منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت فیزیکی و دیجیتال از مراکز و وبسایت های معتبر دانلود آثار موسیقی تهیه نمایند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=428188
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *